news-background
news-background

پوستر و تصاویر جدید از فیلم The Wonder فلورنس پیو

نتفلیکس پوستر رسمی و تصاویر جدید «شگفتی» (The Wonder) با بازی «فلورنس پیو» نامزد اسکار را منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی «سباستین للیو» پاییز امسال پخش خواهد شد.

فیلمنامه این فیلم که اقتباسی است از رمانی تحسین‌شده نوشته «اما داناهیو»، توسط «آلیس برچ» به نگارش درآمده است. داستان رمان «شگفتی» در سال ۱۸۵۹ روی می‌دهد و سرگذشت یک پرستار انگلیسی به نام «لیب رایت» با بازی پیو را روایت می‌کند که در یک دهکده کوچک ساکن است و شاهد یک واقعه غیرعادی پزشکی یا یک معجزه است – دختری که چند ماه بدون غذا زنده مانده. گردشگران برای ملاقات با این دختر ۱۱ ساله به کلبه او هجوم آورده‌اند و یک ژورنالیست برای پوشش این اعجاز به دهکده آمده. «شگفتی» داستان دو غریبه توصیف شده که زندگی یکدیگر را متحول می‌کنند.

دیگر بازیگران فیلم «تام برک»، «توبی جونز»، «کیلا لرد کسیدی»، «ایلین کسیدی»، «کیاران هیندز»، «درمو کرولی»، «برایان اف. اوبیرن»، «جوسی واکر» و «دیوید ویلمو» خواهند بود.

پیو به تازگی با «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) ساخته «الیویا وایلد» به جشنواره ونیز رفته و سال گذشته در «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول دیده شده است. پیو علاوه بر این باید در سریال «دالی» (Dolly) اپل تی‌وی+ و «ندیمه» (The Maid) استودیوی یونیورسال بازی کند.

نتفلیکس «شگفتی» را ۱۶ نوامبر پخش می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید