news-background
news-background

عنوان پیش‌درآمد Lion King اعلام شد؛ اولین تصویر از فیلم Elemental پیکسار

دیزنی در رویداد D23 عنوان پیش‌درآمد «شیر شاه» (The Lion King 2019) را اعلام کرد. این فیلم به کارگردانی «بری جنکینز» رسماً «موفاسا: شیرشاه» (Mufasa: The Lion King) عنوان گرفته است.

تولید این پیش‌درآمد در سال ۲۰۲۰ تأیید شده بود. «موفاسا» پیشینه شخصیت نمادین دیزنی را شرح خواهد داد و دوران کودکی او در کنار برادرش «اسکار» را به تصویر می‌کشد. «آرون پی‌یر» و «کلوین هریسون جونیور» صداپیشگان این دو شخصیت خواهند بود و جانشین «جیمز ارل جونز»، «جرمی آیرونز» و «چیوتل اجیوفور» خواهند شد در فیلم کلاسیک «شیر شاه» در سال ۱۹۹۴ و بازسازی آن در سال ۲۰۱۹ صداپیشگی کرده بودند.

پیش‌نمایش «موفاسا» در این نمایشگاه به نمایش درآمد اما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته نشد. این ویدیو شخصیت «رافیکی» با صداپیشگی «جان کانی» را نشان داده است که سرگذشت «موفاسا» را روایت می‌کند. او می‌گوید: «در این مکان شیری متولد شد بی‌آنکه قطره‌ای نجابت در خونش باشد. شیری که زندگی ما را برای همیشه تغییر خواهد داد.»

این دومین پروژه جنکینز برای دیزنی است. جنکینز که باید برای این استودیو فیلم بیوگرافیکال «آلوین ایلی» را کارگردانی کند اخیراً از «راه‌آهن زیرزمینی» (The Underground Railroad) نوشته «کالسن وایت‌هد» برای شبکه آمازون اقتباسی به صورت یک مینی‌سریال داشته و تمامی اپیزودهای آن را کارگردانی کرده است. «موفاسا» سومین فیلم بلند جنکینز پس از «مهتاب» (Moonlight) و «اگر خیابان بیل به حرف می‌آمد» (If Beale Street Could Talk) خواهد بود.

قسمت اول «شیر شاه» ۹۶۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت در حالی که بازسازی آن به کارگردانی «جان فاورو» با تکنولوژی فتو-رئالیستی به فروش ۱.۶ میلیارد دلاری رسید.

در بخش دیگری از این رویداد پیکسار اعلام کرد «مامودو اچی» و «لیا لوییس» در فیلم «عنصری» (Elemental) به کارگردانی «پیتر سون» صداپیشگی می‌کنند.

«عنصری» بیست و هفتمین فیلم پیکسار است که ژوئن سال آینده از راه خواهد رسید. این فیلم داستانی در مورد دو موجود «دوست‌داشتنی» به نام «امبر» و «وید»  از جنس آتش و آب است که با وجود تفاوت‌های بنیادین و اساسی کشف می‌کنند که از شباهت‌های زیادی برخوردارند. این فیلم از دوران کودکی «پیتر سون» در نیویورک الهام گرفته است.

«عنصری» ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید