news-background
news-background

لوک اوانز: برای هواداران مهم نیست «جیمز باند» در اتاق خوابش چه می‌کند

اوانز می‌گوید در مورد اینکه هواداران به گرایش جنسی «جیمز باند» اهمیت بدهند تردید دارد.

[حاوی اسپویلر از فیلم «وقتی برای مردن نیست»]

«لوک اوانز» در مصاحبه جدیدی می‌گوید مخاطبین اهمیتی نمی‌دهند به اینکه ««جیمز باند» در اتاق خوابش چه می‌کند.» او در این گفت‌وگو به پرسشی پیرامون احتمال همجنسگرا معرفی شدن «جیمز باند» بعدی پس از وداع «دنیل کریگ» پاسخ می‌داد. بازیگر «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی با کریگ است.

اوانز در مصاحبه با «باسل» می‌گوید برای بازی در نقش «جیمز باند» درنگ نخواهد کرد: «نمی‌دانم اشتیاق هواداران در چه سطحی است، آیا به این اهمیت می‌دهند که «جیمز باند» در اتاق خوابش چه می‌کند یا نه. راستش را بخواهید فکر نمی‌کنم برای شخصیت به‌هیچ‌وجه اهمیتی داشته باشد.»

«باربارا بروکلی» تهیه‌کننده چندگانه باند پیش‌تر گفته بود که بازیگر بعدی این جاسوس «یک مرد بریتانیایی از هر نژادی» می‌تواند باشد. «جان بویه‌گا» بازیگر «جنگ ستارگان» از سوی دیگر اخیراً در مصاحبه‌ای اعتراف کرده است که اگر یک بازیگر سیاه برای این نقش انتخاب شود «غافلگیر» خواهد شد. بویه‌گا می‌گوید:‌ «الزاماً معتقد نیستم اما اگر چنین کنند خیلی غافلگیر خواهم شد.»

«لئا سیدو» بازیگر «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از سوی دیگر هفته پیش از احتمال بازگشت شخصیت «مدلین سوان» در قسمت بیست و ششم فیلم‌های باند گفت. سوان مادر دختر «جیمز باند» در فیلم‌های کریگ است.

سیدو در جشنواره تلیوراید می‌گوید: «این جیمز باند بود که کشته شد، نه مدلین. بنابراین کسی چه می‌داند؟ شاید برگردم.» او اضافه می‌کند: «مثل اخبار کذب است نه؟ اما اگر لحظه‌ای جدی باشیم، مدلین در پایان با دخترش می‌رود چون جیمز آن‌ها را نجات داد. چون باند دنیل کشته شد باند جدیدی وجود خواهد داشت، اما چه کسی می‌تواند بگوید که مدلین برنمی‌گردد؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴

اتفاقا یکی از مهمترین شاخصه های شخصیت باند بحث اتاق خوابشه تا جایی که حتی اصطلاح bond girls به خاطرش به ادبیات سینمایی اضافه شده

نمایش اسپویل