news-background
news-background

اولین تریلر فیلم درام جنایی The Good Nurse با بازی جسیکا چستین و ادی ردمین

 

نتفلیکس اولین تریلر فیلم درام «پرستار خوب» (The Good Nurse) که بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شده را رونمایی کرد. «پرستار خوب» بر اساس کتابی به همین نام نوشته «چارلز گریبر» ساخته شده و «توبایاس لیندهولم» بر روی صندلی کارگردانی نشسته است.

«پرستار خوب» داستانی در مورد یک پرستار قاتل زنجیره‌ای به نام «چارلز کالن» با بازی «ادی ردمین» روایت می‌کند که در طول ۱۶ سال جان ۴۰۰ نفر را در نیوجرزی و پنسیلواینا گرفت. کالن با تزریق دوزهای مرگبار انسولین و دیگر داروها قربانی می‌گرفت و تا کنون به ۴۰ قتل اعتراف کرده است. «ایمی لوگرن» همکار پرستار کالن با بازی چستین در نهایت باعث دستگیری قاتل شد. لوگرن با آغاز تحقیقات کارآگاهان در بیمارستانی که مرگ‌های غیرمعمولی گزارش می‌کرد به همکارش مشکوک شده بود.

ردمین در این فیلم برای تقلید حرکات کالن با یک مربی به نام «الکساندرا رینولدز» همکاری کرد. این دو در فیلم «تئوری همه‌چیز» (The Theory of Everything) نیز که به اسکار ردمین منتهی شد با یکدیگر سابقه همکاری داشته‌اند.

ردمین به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «باورم نمی‌شد که از این ماجرا اطلاعی نداشتم. خود فیلمنامه و کتاب «چارلی گریبر» یک افشاسازی شگفت بود. چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد این بود که [کالن] همدردی زیادی نشان می‌داده، و از آن به عنوان ابزاری علیه این انسان‌های آسیب‌پذیر استفاده می‌کرده است.»

نتفلیکس «پرستار خوب» را ۱۹ اکتبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند و ۲۶ اکتبر در دسترس مشترکین قرار می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید