news-background
news-background

هیو جکمن در جشنواره ونیز: فیلم The Son رویکرد من به فرزندپروری را تغییر داد

«هیو جکمن» به همراه دیگر عوامل فیلم «پسر» (The Son) در هشتمین روز جشنواره ونیز هفتاد و نهم در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و از تأثیر آخرین ساخته «فلورین زلر» بر نحوه فرزندپروری خود گفت.

جکمن بنابر گزارش «ددلاین» در این رویداد می‌گوید: «برای سال‌های بسیار طولانی به عنوان یک پدر وظیفه خود می‌دانستم که قوی و قابل اتکا به نظر برسم و هرگز نگرانی را نشان ندهد و باری به دوش فرزند نگذارم. اما بدون تردید پس از این فیلم رویکردم را تغییر دادم. ضعف‌هایم را بیشتر با فرزند ۱۷ و ۲۲ ساله‌ام به اشتراک می‌گذارم و وقتی چنین می‌کنم آسودگی آن‌ها را می‌بینم.»

فیلم «پسر» توسط زلر و «کریستفر همپتون» برنده‌ اسکار از نمایش تحسین‌شده‌ «پسر» زلر اقتباس شده و داستانی در مورد پیتر (هیو جکمن) و زندگی پرمشغله‌اش با همسر جدیدش اما و نوزادشان روایت می‌کند که وقتی کیت (لورا درن)، همسر سابق پیتر به همراه فرزند نوجوان‌شان نیکلاس سر می‌رسند، زندگی پیتر به هرج‌ومرج بیشتری کشیده می‌شود. نیکلاس نوجوانی آشفته، غیرصمیمی و خشمگین است که چندین ماه از مدرسه دوری کرده. پیتر می‌کوشد پدر بهتری برای پسرش باشد و به دنبال راهی برای کمک رساندن به اوست. اما وخامت اوضاع نیکلاس کار خانواده را به جای خطرناکی می‌رساند.

زلر در ونیز می‌گوید: «همه ما معضل یکسانی داریم. به عنوان والدین تصمیم درست گرفتن بسیار سخت است. در این وضعیت اگر تصمیم غلطی بگیرند تصور می‌کنند که می‌توانند خودشان اصلاحش کنند... یک لحظه باید پذیرفت که ناتوان و ضعیف هستیم.»

جکمن اضافه می‌کند:‌«فیلم واقعاً نشان می‌‌دهد که آدم‌ها چقدر به خاطر مشکلات روانی دچار انزوا می‌شوند. در اصلاح امور احساس شرم، گناه و میلی شدید وجود دارد... اما درک ناتوانی خود و اعتراف به این ضعف و رهبری به همراه آن سبب ایجاد فرصت‌هایی برای درک و همدردی با اطرافیان می‌شود، برای اینکه خود را به جای آن‌ها بگذاریم و واقعاً صادق باشیم... امیدوارم که این فیلم بحث‌هایی را شروع کند، امیدوارم این فیلم به ما یادآور شود که هیچ‌گاه نگران تنهایی نباشیم.»

سونی پیکچرز کلاسیکس فیلم «پسر» را ۱۱ نوامبر در آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید