news-background
news-background

بن استیلر و شان پن برای همیشه از ورود به کشور روسیه محروم شدند

«بن استیلر» و «شان پن» با اعلام کرملین از ورود به خاک روسیه برای همیشه محروم شدند. نام این دو بازیگر در میان فهرست جدید شهروندان آمریکایی قرار دارد که از سوی روسیه تحریم شده‌اند. سناتورها «کریستن سینما»، «ریچارد اسکات»، «پاتریک تومی جونیور» و «مارک کلی»، و نیز سیاستمدارانی چون «دان گریوز»، «جرمی پلتر» و «جینا ریموندو» از جمله این افرادند.

استیلر و پن هر دو در ماه‌های اخیر به اوکراین سفر کرده و از این کشور در مقابل روسیه حمایت کرده بودند. استیلر در ماه ژوئن با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین و مردم جنگ‌زده دیدار کرد.

ستاره «شب در موزه» (Night at the Museum) و کارگردان «جداسازی» (Severance) در «روز جهانی پناه‌جو» پس از بازدید از ویرانه‌های شهر ایرپین گفته بود: «دیدن این ویرانی در تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی یک چیز است و دیدن آن با چشم خودت یک چیز دیگر. بسیار هولناک‌تر است.»

پ که اخیراً در سریال «شعله‌ور» (Gaslit) دیده شده، از سوی دیر برای فیلمبرداری یک مستند به اوکراین رفت و با مقامات این کشور از جمله زلنسکی دیدار کرد. او در پی بازگشت به ایالات متحده گفته بود پیش از تهاجم روسیه به او در مورد ورود به اوکراین هشدار داده شده است: «دولت ما در مورد هشدار دادن بسیار خوب عمل می‌کند. دیپلمات‌های آمریکا و دیگر مأموران وزارت خارجه از کی‌یف بیرون آورده شدند. [می‌گفتند:] «نرو. هیچ‌کس آن‌جا نیست. سواره‌نظامی آن‌جا نخواهد بود.» و حرف‌هایی از این دست.»

پن و استیلر در فیلم «زندگی پنهان والتر میتی» (The Secret Life of Walter Mitty) با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید