زمان مطالعه: ۲ دقیقه
چادویک بوزمن برای صداپیشگی در سریال انیمیشن What If برنده امی شد
بوزمن در سریال «چه میشد اگر» برای شخصیت «پلنگ سیاه» صداپیشگی کرده است.
«چادویک بوزمن» ستاره فیلم «پلنگ سیاه» (Black Panther) برای صداپیشگی در سریال انیمیشن «چه میشد اگر» (What If) مارول و دیزنی+ در مراسم اهدای جوایز «امی هنرهای خلاقانه» (Creative Arts Emmy) برنده یک جایزه امی شد.
این ستاره فقید در یکی از اپیزودهای سریال موسوم به «تیچالا به استار-لرد تبدیل میشود» صداپیشگی کرده بود و در بخش بهترین صداپیشه شخصیت با «اف. مری ایبراهام» برای «شوالیه ماه» (Moon Knight)، «جولی اندروز» برای «بریجرتون» (Bridgerton)، «مایا رودلف» برای «دهان گنده» (Big Mouth)، «استنلی توچی» برای «سنترال پارک» (Central Park) و «جفری رایت» برای «چه میشد اگر» رقابت کرد. بوزمن برای اولین بار نامزد و برنده امی شده است.
«تیلور سیمون لدوارد» همسر بوزمن در این مراسم که در سالن نمایش مایکروسافت لسآنجلس برگزار شد روی صحنه رفت و پس از دریافت این جایزه گفت: «وقتی متوجه شدم که چاد نامزد این جایزه شده، در مورد همه مسائلی فکر کردم که در زمان ضبط پیش آمده بود – همه مسائلی که در دنیای پیرامون و در دنیای ما در جریان بود و از تعهد و فداکاری او شگفتزده شدم.»
لدوارد اضافه میکند: «و چه لحظه زیبایی است که آخرین نقش او نه تنها بازگشت به شخصیتی است که برای خودش و شغلش و دنیا بسیار اهمیت داشت، بلکه اثری جدید است که وارد آیندهای نو و بالقوه میشود – بهویژه با وجود همه حرفهایی که در مورد جستوجوی علت زندگی روی این سیاره و در همین لحظه زده است. هدف را درک نخواهید کرد مگر اینکه بپرسید «چه میشد اگر»، مگر اینکه بپرسید «چه میشد اگر دنیا برای من طرحی دراندازد، چه میشد اگر من بودم؟»»
بوزمن آگست سال ۲۰۲۰ پس از چند سال مبارزه پنهان با سرطان درگذشت.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید