news-background
news-background

جردن پیل وعده کارگردانی دنباله Nope را داد

پیل می‌گوید «همه داستان‌ها» را بازگو نکرده است.

«جردن پیل» برنده اسکار می‌گوید هنوز داستان‌های زیادی برای بازگو کردن در دنیای فیلم «نه» (Nope) دارد. او در مصاحبه با «نیویورک تایمز» به پرسشی پیرامون یکی از شخصیت‌های فیلم که در «آی‌ام‌دی‌بی» به نام «هیچکس» فهرست شده پاسخ داده است. هرچند «مایکل بوش» بازیگر این نقش ذکر شده اما او در فیلم ظاهر نشده در حالی که در تریلر نهایی فیلم دیده شده بود.

پیل می‌گوید: «ماجرا این است که مردم کارآگاهی می‌کنند. داستان آن شخصیت هنوز بازگو نشده، می‌توانم این را به شما بگویم. به عبارت دیگر خوشحالم که مردم توجه می‌کنند.»

پیل اضافه می‌کند:‌ «فکر می‌کنم [هواداران] در آینده پاسخ این مسائل را خواهند دانست. هنوز همه داستان‌ها را بازگو نکرده‌ایم.»

«نه» سومین فیلم بلند پیل پس از «برو بیرون» (Get Out) و «ما» (Us) بود. «دنیل کالویا» و «کیکی پالمر» در «نه» نقش برادر و خواهری به نام جیمز و جیل هیوود را بازی کردند که مالک تنها مرکز پرورش اسب هالیوود با مدیریت افراد آفریقایی‌تبارند. پدر پدر پدر پدربزرگ آن‌ها نیز سوارکاری است که در قرن نوزدهم تاریخ‌سازی کرده و در پیدایش «تصاویر متحرک» نقش داشته است. وقتی جیمز با بازی کالویا «چیزی بالای ابرها» می‌بیند، تصمیم می‌گیرد که خودش هم وارد فیلمسازی شود تصاویری که از یک شئ پرنده ناشناخته ضبط کرده را به فروش برساند. اما مشکل این است که این موجودات فرازمینی با هر کسی که مستقیماً به آن‌ها نگاه کند را می‌ربایند.

«استیون یون»، «کیث دیوید»، «دانا میلز»، «اندرو پاتریک رالستون»، «مایکل وینکات»، «باربی فری‌یرا»، و «برندن پریا» از جمله دیگر بازیگران این فیلم بودند. یونیورسال این فیلم را ۲۲ ژوئیه اکران کرد و تا امروز ۱۵۰ میلیون دلار فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید