news-background
news-background

بازگشت بن کینگزلی به «دنیای سینمایی مارول» با سریال Wonder Man

«بن کینگزلی» در سریال «مرد شگفت‌انگیز» (Wonder Man) دیزنی+ نقش «ترور اسلتری» را تکرار خواهد کرد. تولید این سریال در ماه ژوئن تأیید شده بود.

شخصیت «سایمون ویلیامز» یا «مرد شگفت‌انگیز» که اولین بار در سال ۱۹۶۴ و در کامیک «انتقام‌جویان ۹» معرفی شد، فرزند یک کارخانه‌دار ثروتمند است که در رقابت با «تونی استارک» روزگار سختی را تحمل می‌کند. ویلیامز در ابتدا یک شخصیت شرور بود اما از اواخر دهه ۱۹۷۰ به یک قهرمان تبدیل شد. «مرد شگفت‌انگیز» برخوردهایی با شخصیت‌های «ویژن» و «واندا» یا «اسکارلت ویچ» دارد و با از بین رفتن «ویژن» به «واندا» اظهار علاقه می‌کند.

کینگزلی اولین بار در «مرد آهنی ۳» (Iron Man 3) نقش اسلتری را بازی کرد. در آن فیلم، این شخصیت استخدام شده بود تا نقش یک تروریست را بازی کند، اما هویت واقعی او در نهایت فاش شد. او سپس «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول این نقش را تکرار کرد. در این فیلم نشان داده شد که پدر «شانگ-چی» او را اسیر کرده اما شانگ-چی و دوستانش به فرار او کمک می‌کنند. در سریال «مرد شگفت‌انگیز»، کینگزلی بار دیگر با «دستین دنیل کرتون» همکاری خواهد کرد که «شانگ-چی» را کارگردانی کرده است.

کینگزلی فیلم‌هایی چون «گاندی» (Gandhi) و «فهرست شیندلر» (Schindler’s List) را در کارنامه دارد و چهار نامزدی اسکار را دریافت کرده است. او چهار مرتبه نیز نامزد دریافت امی شده و اخیراً در مینی‌سریال «واترشیپ دون» (Watership Down) نتفلیکس دیده شده است.

«اندرو گست» نویسنده سریال کمدی «بروکلین نه نه»‌ (Brooklyn Nine-Nine) سرپرست نویسندگان سریال و کرتون تهیه‌کننده و کارگردان دست کم یکی از اپیزودها خواهد بود. کرتون سال گذشته پس از موفقیت «شانگ-چی» با مارول قرارداد جدیدی منعقد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید