news-background
news-background

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest از نتفلکیس اعلام شد

نتفلیکس اعلام کرد که بخش اول از فصل چهارم «مانیفست» (Manifest) را ۴ نوامبر پخش خواهد کرد. این بخش از ۱۰ اپیزود تشکیل شده و بیش از یک سال پس از کنسل شدن سریال در شبکه ان‌بی‌سی ادامه پیدا می‌کند.

پیش از کنسل شدن، «مانیفست» در نتفلیکس پربیننده شد و به فهرست ۱۰ عنوان برتر شبکه راه پیدا کرد. نتفلیکس سپس آگست سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که فصل چهارم این سریال را می‌سازد.

فصل اول «مانیفست» به مدت ۱۶ هفته در میان ۱۰ عنوان تلویزیونی برتر نتفلیکس دیده شد. این فیلم از ۴ تا ۱۰ ژوئیه امسال دوباره به این فهرست بازگشت و یک هفته بعد فصل‌های دوم و سوم پربیننده شدند. «مانیفست» تابستان امسال در نتفلیکس هند، آمریکای لاتین و کشورهای اسکاندیناوی در دسترس قرار گرفت.

قسمت اول «مانیفست» سپتامبر سال ۲۰۱۸ روی ایر رفت و داستانی در مورد پرواز ۸۲۸ مونتگو ایر روایت کرد که پس از طی مسیری پرتلاطم به سلامت به زمین می‌نشیند، اما در همین چند ساعت، پنج سال از دنیا می‌گذرد. «جاش دالاس»، «ملیسا راکسبرو»، «جی‌آر رامیرز»، «لونا لیز»، و «مت لانگ» از جمله بازیگران این سریال بوده‌اند. «جف ریک» پدید‌آورنده سریال «مانیفست» است که قصد داشت این مجموعه را در قالب شش فصل برای شبکه ان‌بی‌سی بسازد. این سریال مسیری مشابه «لوسیفر» (Lucifer) طی کرد که پس از کنسل شدن در فاکس به نت‌فلیکس رفت و با پربیننده شدنش احیا شد.

فصل چهارم «مانیفست» ۴ نوامبر (۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید