news-background
news-background

پارامونت+ مستند لوئی سی.کی. را پخش می‌کند

مستند کمدین جنجال به شبکه پارامونت+ می‌رود.

«دیوید نوینز» مدیر پارامونت+ «لوئی سی.کی.» را «کمدین بسیار بسیار بزرگی» نامیده است که به روش خودش به استند-آپ بازگشته. این شبکه اعلام کرده است که اتهامات مطرح شده علیه سی.کی. در سال ۲۰۱۷ را در قالب یک مستند روایت می‌کند.

خالق «لویی» (Louie) پس از آنکه مدتی از اجرای استند-آپ دور بود، برای «ارادتمند، لوئی سی.کی.» (Sincerely, Louis C.K) برنده جایزه گرمی شد و تابستان امسال فیلم «چهارم ژوئیه» (Fourth of July) را منتشر کرد.

نوینز در فستیوال تلویزیونی ادینبرگ می‌گوید: «شرایط لوئی سی.کی. کمی با [هاروی واینستین تهیه‌کننده بدنام] متفاوت است. او کمدین بسیار بسیار بزرگی است که به روش خودش بازگشته.»

در این مستند اتهام خودارضایی سی.کی. در مقابل چند زن بررسی خواهد شد. پس از مطرح شدن آن اتهامات از سوی ژورنالیست‌های «نیویورک تایمز» در اوج جنبش «من هم»، نتفلیکس، اچ‌بی‌او و اف‌اکس به همکاری با کمدین پایان دادند. سی.‌کی. در واکنش به گزارش نشریه معترف شده بود: «قدرتی که من در برابر این زنان داشتم این بود که من را تحسین می‌کردند. و از آن قدرت به شکل غیرمسئولانه‌ای استفاده کردم.»

با این حال، بلیت‌های تور کمدی سی.کی. در ۲۴ شهر در سال ۲۰۲۱ به فروش رفت. «جولیا ولوف» یکی از پنج زن شاکی این کمدین آوریل ۲۰۲۲ به اهدای جایزه به سی.کی. معترض شد و گفت: «به فرهنگ تحریم معتقد نیستم، اما واضح است که لوئی تحریم نشده. از نگاه من مشکلی برای او پیش نیامده. تورهایش را برگزار می‌کند. همه بلیت‌هایش را می‌فروشد. گرمی می‌برد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید