news-background
news-background

بازگشت جو پشی به بازیگری با سریال Bupkis پیکاک

پشی در سریالی جدیدی برای شبکه پیکاک مقابل دوربین می‌رود.

«جو پشی» در سریال «باپکیس» (Bupkis) پلتفرم استریم پیکاک به «پیت دیویدسون» و «ادی فالکو» پیوست. این کمدی نیم-ساعته زندگی خیالی دیویدسون کمدین را به تصویر می‌کشد.

پشی در این سریال نقش پدربزرگ دیویدسون و فالکو نقش مادر او را بازی می‌کنند. «باپکیس» تنها دومین نقش تلویزیونی پشی خواهد بود. او در سال ۱۹۸۵ در سریال کمدی-درام کارآگاهی «نیمه نلسون» (Half Nelson) مقابل دوربین رفته بود.

پشی برای فیلم‌های «گاو خشمگین» (Raging Bull)، «رفقای خوب» (Goodfellas) و «ایرلندی» (The Irishman) «مارتین اسکورسیزی» نامزد اسکار شده و با «رفقای خوب» این جایزه را دریافت کرده است. او سابقه بازیگری در کلاسیک‌هایی چون «تنها در خانه» (Home Alone) و «عمویم وینی» (My Cousin Vinny) را دارد.

بازگرداندن پشی به بازیگری برای دیویدسون که تهیه‌کننده سریال نیز خواهد بود، دستاورد بزرگی است. پشی در سال ۱۹۹۹ اعلام کرد که از بازیگری بازنشسته خواهد شد و از آن پس تنها در سه نقش از جمله «ایرلندی» دیده شده بود.

دیویدسون با همکاری «دیو سایرس» و «جودا میلر» فیلمنامه سریال را می‌نویسد. این سریال به «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) «لری دیوید» تشبیه شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید