news-background
news-background

30NAMA Party: هفته شصت و سوم

در شصت و سومین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) به کارگردانی «جوزف کوزینسکی» و بازی «تام کروز» پخش خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۷ درصد دریافت کرده است.

داستان فیلم بر روی شخصیت «پیت میچل» ملقب به «ماوریک» با بازی «تام کروز» در قسمت قبلی متمرکز است که به آموزشگاه برگشته تا خلبانان جوان را تعلیم دهد. این بار خلبانان جوان باید در دوره پیشرفته‌تری هم شرکت کنند. «جنیفر کانلی»‌، «گلن پاول»، «جی الیس»، «مونیکا باربارو»، «دنی رامیرز» و «لوئیس پولمن» دیگر بازیگران فیلم بودند. دنباله «تاپ گان» آخر هفته گذشته ۸.۴ میلیون دلار دیگر به اندوخته‌هایش افزود و به فروش جهانی ۱.۴ میلیارد دلاری رسید. این فیلم پس از ۳۱ روز به فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری رسید و به دومین فیلمی تبدیل شد که در حین پاندمی از این رقم عبور می‌کند. علاوه بر این، «ماوریک» پرفروش‌ترین فیلم کارنامه ۴۰ ساله «تام کروز» نیز شد. این فیلم در طول یک هفته اخیر رکورد اکران اولیه «تایتانیک» (Titanic) را شکست و به دوازهمین فیلمی تبدیل شد که در تاریخ سینمای آمریکا از فروش ۶۰۰ میلیون دلاری می‌گذرد.

«سخنرانی پادشاه» (The King’s Speech 2010) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» شصت و سوم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «تام هوپر» و بازی «کالین فرث»، «جفری راش»، «گایر پیرس» و «هلنا بونهام کارتر» در سال ۲۰۱۰ اکران شد و در حالی که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود ۴۲۷ میلیون دلار فروخت. «سخنرانی پادشاه» ۱۲ نامزدی اسکار دریافت کرد و در چهار بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اریجینال و بهترین بازیگر مرد نقش اول برای فرث برنده جایزه شد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۶ آگست ۲۰۲۲ (۳ و ۴ شهریور ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید