news-background
news-background

تهیه‌کننده سریال Community سرانجام تولید یک فیلم را تأیید کرد

«دن هارمون» نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی تولید یک فیلم جدید برای سریال «اجتماع» (Community) را تأیید کرد.

هارمون در مصاحبه با «نیوزویک» وجود یک فیلم در دنیای «اجتماع» را تأیید می‌کند و از روند تولید آن می‌گوید. در سریال کالت «اجتماع» بازیگرانی چون «جول مک‌هیل»، «دونالد گلاور»، «الیسون بری»، «کن جونگ» و «شوی چیس» نقش‌آفرینی کردند. هواداران سریال مدت‌هاست که منتظرند که شعار «شش فصل و یک فیلم» تحقق پیدا کند.

هارمون می‌گوید: «حالا می‌خواهم بگویم که مسئله «زمان» ساخته شدنش است [نه امکان آن]. در مورد گفتن این حرف بسیار محتاط بوده‌ام.»

«اجتماع» در سال ۲۰۰۹ از ان‌بی‌سی پخش شد و در سال ۲۰۱۵ در یاهو! اسکرین با جمله «و یک فیلم» به پایان رسید. از آن زمان تاکنون، هارمون و دیگر عوامل سریال باید به پرسش‌هایی پیرامون تولید یک فیلم پاسخ می‌دادند.

هارمون توضیح می‌دهد که چرا زودتر تولید فیلم را تأیید نکرده است: «چگونه به هوادارانی که هر روز در مورد سریال در اینستاگرام می‌نویسند می‌خواهید بگویید: «بله،‌ قطعاً ساخته خواهد شد، اما شاید از یک تا هشت سال آینده» در حالی که صنعت فیلمسازی به این شکل عمل می‌کند، به ویژه وقتی فاکتور پاندمی و غیره را اضافه کنید.»

هارمون وعده می‌دهد: «طرح کلی فیلم وجود دارد. پروژه‌ای در دست ساخت است و ایده آن مطرح شده. به گمانم در این حد واقعیت دارد.» او ادامه می‌دهد: «برای اینکه مردم هیجان‌زده شوند همین اندازه کافی باشد در حالی که تا یک سال آینده [هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.] همچنان به این معنا نیست که فردا فیلمی منتشر خواهد شد. به این معنا است که قطعاً فیلمی ساخته خواهد شد.»

«الیسون بری» که نقش «آنی ادیسون» را بازی کرده پیش‌تر ابراز امیدواری کرده بود که این فیلم ساخته شود.

فصل ششم «ریک و مورتی» (Rick and Morty) به نویسندگی هارمون ۴ سپتامبر از ادالت سوییم پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۴۴

یکی از سریال های متفاوت و جذاب در سبک کمدی

نمایش اسپویل
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶

خب هشت سال دیگه ساختش به ضرر خودتون اون زمانی که خیلی ها ممکن دیگه تب وتاب سریالو نداشته باشن بهترین سیتکام و کمدی شو‌ نیست که دیدم ولی هیچوقت ی سریال تو اتمسفر همین و به خوبیش پیدا نکردم

نمایش اسپویل