news-background
news-background

الیسون بری: کنسل شدن سریال GLOW بزرگ‌ترین غم کارنامه من است

«الیسون بری» می‌گوید کنسل شدن سریال «گلو» (GLOW) در نتفلیکس «بزرگ‌ترین غم» دوران حرفه‌ای اوست. بری در طول چند هفته اخیر چند بار شایعه تولید فیلم «اجتماع» (Community) را تکذیب کرده، در مصاحبه با «دیسایدر» می‌گوید هنوز غم کنسل شدن سریال «گلو» در سال ۲۰۲۰ را فراموش نکرده است.

بری در «گلو» که داستانی در مورد زنان کشتی‌گیر در دهه ۱۹۸۰ روایت می‌کرد، اولین نقش ثابت تلویزیونی خود را به دست آورده بود. او در مورد کنسل شدن این سریال به نویسندگی «لیز فلاهایو» و «کارلی منش» می‌گوید:‌ «غم بزرگ کارنامه من است. اما تا ابد به عنوان اثری فاخر ماندگار خواهد شد. بسیار لذت بردم – شاید بیش از هر پروژه دیگری! – و خیلی دلتنگ‌اش شده‌ام. اما قدردان فرصتی که در سریال داشتم هستم.»

«گلو» که در طول سه فصل اولش ۱۵ نامزدی امی و سه جایزه امی کسب کرد، در حالی که برای فصل چهارم و پایانی تمدید شده بود به دلیل مشکلات ناشی از ویروس کرونا کنسل شد. این سریال که از یک مجموعه کوتاه محبوب تولید شده در دهه ۱۹۸۰ الهام گرفته شده بود، داستانی در مورد بازیگری جویای کار به نام «روث وایلدر» با بازی بری روایت می‌کرد که در دهه هشتاد لس‌آنجلس به مسابقات کشتی کج زنان رو می‌آورد.

بری پیش‌تر برای پایان دادن به داستان «گلو» با یک فیلم اظهار تمایل کرده بود. او در سال ۲۰۲۰ گفت:‌ «واقعاً فکر می‌کنم که یک فیلم می‌تواند همه‌چیز را به پایان برساند. سازندگان سریال، لیز فلاهایو و کارلی منش، نویسندگان بی‌نظیری‌اند. به شخصیت‌هایی که خلق کرده‌اند بسیار متعهدند. به نظر من یک فیلم می‌تواند روشی فوق‌العاده برای پایان دادن به سریال باشد.»

بری به تازگی در فیلم «من را بچرخان» (Spin Me Round) مقابل «آبری پلازا» دیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۴۳

خیلی بد شد کنسلش کردن بخاطر کرونا

نمایش اسپویل