news-background
news-background

پیام خصوصی بازیگر فیلم Bodies Bodies Bodies به یک منتقد افشا شد

یک منتقد سینما پیام‌های خصوصی «آماندا استنبرگ» پس از خواندن نقد فیلم «جسد جسد جسد» (Bodies Bodies Bodies) را منتشر کرده است.

«لینا ویلسون» منتقد «نیویورک تایمز» نقد گزنده‌ای برای این فیلم با بایز استنبرگ بیست و سه ساله، «ماریا باکالووا»، «ریچل سنات»، «لی پیس» و «پیت دیویدسون» نوشته است. این فیلم داستانی در مورد گروهی از جوانان ثروتمند و همیشه آنلاین را روایت می‌کنند که دسترسی خود به اینترنت را قطع شده می‌بینند.

ویلسون در نقد خود فیلم را «پر از کنایه‌های متظاهرانه» توصیف کرده و می‌گوید دقیقاً مناسب گروه سنی هدف استودیوی ای-۲۴ است: «بیست و پنج ساله‌های پرافاده که ارزش برند را بیشتر از جنس می‌دانند.» در بخش دیگری از نقد آمده است فیلم مانند «یک تبلیغ ۹۵ دقیقه‌ای» برای سینگل جدید «چارلی اکس‌سی‌اکس» و «شکاف سینه» است.

این فیلم با نقدهای اغلب مثبتی روبرو شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۹ درصد دریافت کرده است. نقد ویلسون ۴ آگست منتشر شد و او پیام‌های خصوصی استنبرگ را پنجشنبه گذشته به اشتراک گذاشت.

استنبرگ در واکنش به این نقد می‌نویسد:‌ «شاید اگر چشم‌ات را از روی سینه من برمی‌داشتی می‌توانستی فیلم را ببینی.» ویلسون تصویری از این پیام به اشتراک گذاشته و در توییتر اضافه می‌کند: «آیا فکر می‌کنید او در اینستاگرام به [منتقدین سینما] «الیسون ویلمور»، «جاستین چانگ» و‌ «آنتونی لین» هم مثل این پیام خصوصی می‌دهد یا...»

ویلسون پیام خصوصی استنبرگ را هم‌جنس‌گراهراسانه می‌داند و در توییت دیگری می‌نویسد:‌ «عجیب است که همیشه هم‌جنس‌گراهراسی از سوی خودی‌ها به وجود می‌آید.» استنبرگ در اینستاگرام به افشای این پیام‌ها واکنش نشان داده و می‌نویسد: «نظرات زیادی در اینترنت به خاطر شیطنت کردن و ارسال یک پیام خصوصی که به نظرم مضحک می‌آمد دریافت می‌کنم.» او ادامه می‌دهد: «تصو کردم از آنجا که لینا هم‌جنس‌گراست، و من هم هم‌جنس‌گرا هستم، خنده‌دار باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید