news-background
news-background

30NAMA Party: هفته شصت و دوم

در شصت و دومین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «شکار» (Prey) به کارگردانی «دن تراکتنبرگ» و بازی «امبر میدتاندر» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۹۳ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

این فیلم داستانی داستانی در ۳۰۰ سال قبل روایت می‌کند و سرگذشت یک زن کومانچی به نام «نارو» را به تصویر می‌کشد که برخلاف سنت‌های آن زمان به میدان‌های جنگ ورود می‌کند. «امبر میدتادر»، «داکوتا بیورز»، «استورمی کیپ»، «میشل تراش» و «جولیان بلک آنتلوپ» از جمله بازیگران فیلم خواهند بود. «دن تراکتنبرگ» کارگردان «شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد» (10 Cloverfield Lane) را برای کارگردانی قسمت پنجم فیلم‌های «غارتگر» انتخاب شده در حالی که «پاتریس ایسون» که «جک رایان» (Jack Ryan) را در کارنامه دارد،‌ نویسنده فیلمنامه این فیلم است.

«مهلکه» (The Hurt Locker) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» شصت و دوم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «کاترین بیگلو» و بازی «جرمی رنر»، «آنتونی مکی»، «گایر پیرس» و «رالف فاینز» در سال ۲۰۰۸ اکران شد و در حالی که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود ۴۹ میلیون دلار فروخت. «مهلکه» ۹ نامزدی اسکار دریافت کرد و در شش بخش از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اریجینال و بهترین تدوین برنده جایزه شد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آگست ۲۰۲۲ (۲۷ و ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید