news-background
news-background

میلی بابی براون: در ۱۰ سالگی به من گفتند «بیش از حد بالغ» هستی

براون از اظهارات یک مسئول انتخاب بازیگر به گریه افتاده است.

«میلی بابی براون» در مصاحبه با مجله «الور» فاش کرده است که در ۱۰ سالگی یک مسئول انتخاب بازیگر او را به خاطر «بیش از حد بالغ» بودن نپذیرفته است. براون می‌گوید آن فرد به او گفته است که این ویژگی باعث خواهد شد که در بازیگری موفق نباشد.

براون می‌گوید: «موضوع تنها بودنم به واسطه آن فردی که بودم و این احساس که هیچ‌کس در مدرسه به من شبیه نبود و هیچ‌کس به اندازه من بالغ نبود، بسیار سخت بود چون تصور می‌کردم که [بلوغ] اتفاق خوبی است. اما بعد به من گفته بودند که نیست، و من در بازیگری شکست می‌خورم، بسیار آسیب‌زننده بود.»

براون ادامه می‌دهد: «به خاطر این واقعاً غمگین بودم. والدینم می‌گفتند: «فقط این آزمون بازیگری آخر را انجام بده و بعد برو با دوستانت بازی کن.» گفتم: «بسیار خوب، باید این یکی را انجام دهم چون واقعاً جذاب به نظر می‌رسد.»»

آن آزمون آخر برای سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) بود که براون را به شهرت جهانی رساند. او در ادامه می‌گوید:‌ «حتی به عنوان یک فرد جوان، همیشه احساس می‌کنم به هر فضایی که وارد می‌شوم تعلق دارم. کمی نیز با تنهایی دست به گریبانم. همیشه در یک اطاق شلوغ احساس تنهایی می‌کنم، انگار انسان خاصی هستم و هیچ‌کس من را درک نمی‌کند. بنابراین بازی در نقش شخصیت‌هایی که مردم درکش می‌کنند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند را دوست دارم چون فکر می‌کردم که هیچ‌کس میلی را درک نمی‌کند.»

براون برای فصل پنجم و پایانی «موجودات عجیب» که دست کم تا سال ۲۰۲۳ پخش نخواهد شد بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید