news-background
news-background

تیفانی هدیش: با ماهانه ۵۰۰ دلار زندگی می‌کردم و می‌ترسیدم دوباره بی‌خانمان شوم

هدیش می‌گوید برای خریداری اولین خانه‌اش با ماهانه ۵۰۰ دلار زندگی کرده است.

«تیفانی هدیش» پیش از آنکه در هالیوود نامی برای خود دست و پا کند بی‌خانمان بوده است. به همین دلیل، وقتی به شهرت رسید سعی کرد برای چند نسل بعد از خود ثروتی به جا بگذارد.

هدیش به مجله «کازموپالیتن» می‌گوید: «سریع‌ترین راهش و اولین راهی که باید به آن فکر کنید خرید زمین است.» او ادامه می‌دهد: «بنابراین پیش از آنکه به فصل دوم «شوی کارمایکل» (The Carmichael Show) برسیم، خانه‌ای خریدم. همه به من می‌گفتند که باید کمی صبر کنم، اما اهمیتی نمی‌دادم. می‌دانستم که به قدر کافی درآمد دارم تا هزینه‌های خودم و خانه تأمین شود، و همین کار را انجام دادم.»

هدیش می‌گوید: «بین فصل بعدی آن سریال و فیلم «کیانو» (Keanu) برای اینکه اطمینان پیدا کنم می‌توانم به راحتی با ۵۰۰ دلار در ماه زندگی کنم، نیمی از هزینه خانه را پرداخت کردم.»

هدیش پیش‌تر به «هافینگتن پست» گفته بود که برای فیلم «سفر دختران» (Girl Trip) دستمزد ۸۰ هزار دلار دریافت کرده است: «به من می‌گفتند به شکل دیگری خرجش کنم، اما از آن برای پرداخت هزینه خانه استفاده کردم چون همیشه می‌ترسیدم که دوباره بی‌خانمان شوم.»

هدیش در سال‌های بعد به «مدرسه شبانه» (Night School) و «مثل یک رئیس» (Like A Boss) پیوست اما به «کازموپالیتن» می‌گوید هنوز «از اینکه دوباره فقیر شوم می‌ترسم. با هر فیلم دیگری که بازی می‌کردم، یک قطعه زمین دیگر یا خانه می‌خریدم.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی به این مصاحبه هدیش واکنش نشان داده‌اند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «من هم در لس‌آنجلس زندگی می‌کنم و خرید خانه در اینجا اقدامی است که شهامت می‌خواهد. نمی‌توانستم خانه بخرم و با ۵۰۰ دلار در ماه زندگی کنم، کافی نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷

شماره کارت بفرست...

نمایش اسپویل
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۶

خفه شو بابا، این سلبریتی های دوزاری هم با هم مسابقه میزارند کی از همه بدبخت تر بوده. من دوساله با ۱۷۰یورو ماهی سر میکنم و به هیچکس هم شکایت نکردم.

نمایش اسپویل