news-background
news-background

نویسنده Lost: سریال باید پس از فصل چهارم تمام می‌شد

«دیمون لیندلاف»‌ می‌گوید بهتر این بود که سریال «گمشده» با فصل چهارم به اتمام می‌رسید.

پس از گذشت یک دهه از پایان «گمشده» (Lost)، «دیمون لیندلاف» یکی از پدید‌آورندگان سریال جزئیاتی از پشت صحنه تولید پروژه فاش کرده است. این مجموعه پس از شش فصل به پایان رسید و قسمت پایانی آن بسیاری از بینندگان را ناراضی کرد.

لیندلاف در مصاحبه با پادکست «والچر» می‌گوید مهم‌ترین نگرانی‌اش این بوده که مخاطب را آزار دهد: «واکنش من همیشه این بود: «حق با شماست. بیایید یک شروع، میانه، و پایان طراحی کنیم.»

این نویسنده اضافه می‌کند:‌ «شبکه ای‌بی‌سی نمی‌خواست وارد چنین بحثی شود. وقتی سفارش ساخت سریال را صادر کردند، گفتند: «۱۳ [اپیزود] بسازید تا ببینیم چه می‌شود.» به حدی پربیننده شد که فوراً برای من روشن شد تمامی بحث‌ها پیرامون تمام کردن سریال تمام شده است.»

نویسنده «واچمن» (Watchmen) ادامه می‌دهد: «گفتم: «دوستان، نمی‌توانیم تا ابد ادامه‌اش دهیم» و آنجا بود که ای‌بی‌سی گفت:‌ «ما به ۱۰ فصل فکر می‌کردیم.» برای شش فصل توافق شد اما شخصاً تمایل داشتم در فصل چهارم به پایان برسد.» لیندلاف در مورد انتظارات هواداران اضافه می‌کند: «مردم دوست ندارند چیزها تمام شود. من دوست دارم.»

لیندلاف در ادامه می‌گوید:‌ «اگر چند فیلم عالی مارول بسازید، این الگوی رفتاری به وجود می‌آید: «باید فیلم‌های مارول بیشتری ساخت و باید این دنیا را گسترش داد.» اما احساس درونی من می‌گوید: «عجب، آرزو می‌کنم که کمتر می‌ساختند چون باعث می‌شد هریک از آن‌ها فیلمی ویژه‌تر باشد.» اما من همه آن‌ها را نگاه می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۱

بعد تموم شدن این سریال تنهایی عجیبی میاد سراغت 6فصلم کم بود

نمایش اسپویل