news-background
news-background

آماندا سایفرد: در ۱۹ سالگی برای یک صحنه جنسی تحت فشار بودم چون نمی‌خواستم کارم را از دست بدهم

سایفرد می‌گوید نگران از دست دادن کارش بوده است.

«آماندا سایفرد» بازیگر نامزد امی سریال «طرد شده» (The Dropout) می‌گوید در سن ۱۹ سالگی برای بازی در یک صحنه جنسی تحت فشار بوده و اگر در آن زمان مانند امروز افرادی برای ایجاد هماهنگی میان بازیگران در چنین صحنه‌هایی وجود می‌داشتند، در آن موقعیت ناخوشایند قرار نمی‌گرفت.

سایفرد به مجله «پورتر» می‌گوید:‌ « ۱۹ ساله بودم و [در محل فیلمبرداری] بدون زیرپوش راه می‌رفتم – [امروز به خودم می‌گویم:] شوخی می‌کنی؟ چطور اجازه دادم چنین اتفاقی بیفتد؟ دلیلش را می‌دانم: ۱۹ ساله بودم و نمی‌خواستم هیچ‌کس را ناراحت کنم، و نمی‌خواستم کارم را از دست بدهم. دلیلش این است.»

سایفرد پیش از فیلم «دختران بدجنس» (Mean Girls) در «همه فرزندان من» (All My Children) و «ورونیکا مارس» (Veronica Mars) بایز کرده بود. سایفرد پیش‌تر به مجله «ماری کلر» گفته بود که ارجاع هواداران مرد به دیالوگ معروف «دختران بدجنس» را «تهوع‌آور» یافته است: «همیشه از این رفتار منزجر می‌شدم. ۱۸ ساله بودم. تهوع‌آور بود.»

سایفرد در حالی از اهمیت مسئولین هماهنگی میان بازیگران در صحنه‌های صمیمانه می‌گوید که «شان بین» این هفته ادعا کرده بود چنین افرادی «بی‌اختیاری این صحنه را خراب» می‌کنند. بین به «تایمز لندن» گفته بود: «به نظر من رفتار طبیعی عشاق را کسانی خراب می‌کنند که آن را به یک تمرین فنی تقلیل می‌دهند.»

«ریچل زگلر» بازیگر «داستان وست ساید»‌ (West Side Story) یکی از افرادی بود که با اظهارات بین مخالفت کرد و گفت «بی‌اختیاری صحنه‌های صمیمانه می‌تواند خطرناک باشد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید