news-background
news-background

رکوردشکنی فیلم Prey در هولو ؛ سریال The Sandman در نتفلیکس ۶۹ میلیون ساعت دیده شد

استودیوهای قرن بیستم سه‌شنبه این هفته اعلام کرد که اسپین‌آف «غارتگر» (Predator) تحت عنوان «شکار» (Prey) به رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی و تلویزیونی هولو رسیده است. این فیلم با بازی «امبر میدتاندر» بر اساس ساعات تماشا در سه روز اول پخش، پربیننده‌ترین افتتاحیه را در پلتفرم‌های استار+ در آمریکای لاتین ثبت کرده است. هولو رقم دقیق بینندگان را گزارش نداده است.

«شکار» که ۵ آگست از هولو، استار+ و دیزنی+ پخش شد، داستانی در ۳۰۰ سال قبل روایت می‌کند و سرگذشت یک زن کومانچی به نام «نارو» را به تصویر می‌کشد که برخلاف سنت‌های آن زمان به میدان‌های جنگ ورود می‌کند. «امبر میدتاندر»، «داکوتا بیورز»، «استورمی کیپ»، «میشل تراش» و «جولیان بلک آنتلوپ» از جمله بازیگران فیلم بودند.

نتفلیکس از سوی دیگر تأیید کرده است که فیمل ۲۰۰ میلیون دلاری «مرد خاکستری» (The Gray Man) به کارگردانی «برادران روسو» و بازی «رایان گاسلینگ» پس از ۲۸ روز با ۲۲۳.۹ میلیون ساعت بیننده به ششمین فیلم پربیننده تاریخ پلتفرم تبدیل شده است. «اعلان قرمز» (Red Notice) با ۳۶۴ میلیون ساعت بیننده در چهار هفته رتبه اول را در میان عناوین انگلیسی-زبان در اختیار دارد، در حالی که «بالا را نگاه نکنید» (Don’t Look Up) با ۳۵۹.۷، «قفس پرنده» (Birdbox) با ۲۸۲، «پروژه آدام» (The Adam Project) با ۲۳۳.۱ و «آزادسازی» (Extraction) با ۲۳۱.۳ میلیون ساعت بیننده رتبه‌های بعدی را تصرف کرده‌اند.

برادران روسو فیلم «کشور الکتریکی» (The Electric State) با بازی «میلی بابی براون» را برای نتفلیکس خواهند ساخت و برای قسمت دوم «مرد خاکستری» بازخواهند گشت.

اقتباس از کتاب‌های کامیک «سندمن» (The Sandman) نیز از ۱ تا ۷ آگست با ۶۹.۵ میلیون ساعت بیننده به رتبه اول بخش عناوین تلویزیونی انگلیسی-زبان نتفلیکس رسیده و به حکمرانی فصل چهارم «ویرجین ریور» (Virgin River) پس از دو هفته پایان داده است.

«تام استورج» در نقش «خیال»، «گوئندولین کریستی» در نقش «لوسیفر»، «ویوین آچامپونگ» در نقش «لوسین»، «دیوید هالبروک» در نقش «کورینتیان»، «چارلز دنس» در نقش «رودریک برگس»، «عاصم چوادری» در نقش «هابیل»، «سانجیو بسکار» در نقش «قابیل»، «کربی هاول-باپتیست» در نقش «مرگ»، «میسون الکساندر پارک» در نقش «میل»، «دانا پرستون» در نقش «ناامیدی»، «جنا کولمن» در نقش «جوهانا کنستانتین»، از جمله بازیگران این سریال بودند.

سریال کمدی جدید «بی‌جفت» (Uncoupled) این هفته با ۲۶.۵ میلیون ساعت بیننده در رده ششم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید