news-background
news-background

رزاریو داسون بازگشت The Punisher در «دنیای سینمایی مارول»‌ را تأیید کرد

مارول پیش از سریال‌های «لوکی» (Loki) یا «شوالیه ماه» (Moon Knight) با همکاری نتفلیکس چندین سریال از جمله «پانیشر» (The Punisher) و «دردویل» (Daredevil) را تولید کرده بود. حالا پس از گذشت سه سال از کنسل شدن آن سریال‌ها در نتفلیکس، دیزنی+ سریال جدیدی برای «دردویل» (Daredevil: Born Again) با بازی «چارلی کاکس» را تأیید کرده است. «رزاریو داسون» بازیگر سابق مارول اما در مصاحبه جدیدی وعده داده است که «پانیشر» نیز به تلویزیون بازخواهد گشت و «دوباره اتفاق می‌افتد».

داسون که در «دردویل»، «لوک کیج» (Luke Cage) و «مدافعان» (The Defenders) نقش «کلر تمپل» را بازی کرده، آخر هفته گذشته در رویداد سی۲ای۲ (C2E2) شیکاگو می‌گوید مارول «پانیشر» را احیا خواهد کرد.

شخصیت «پانیشر» با بازی «جان برنتال» اولین بار در فصل دوم «دردویل» معرفی شد و سپس سریال جداگانه‌ای در سال ۲۰۱۷ برای او ساخته شد. آن سریال که خشن‌تر از دیگر عناوین مارول در نتفلیکس بود پس از دو فصل کنسل شده بود.

با توجه به بازگشت «چارلی کاکس» در «دنیای سینمایی مارول» با فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) و سریال «شی-هالک» (She-Hulk) انتظار می‌رفت که برخی دیگر از شخصیت‌هایی که در نتفلیکس دیده شده بودند احیا شوند. با این حال مارول هنوز تأیید نکرده است که آیا برنتال بازیگر نسخه تازه «پانیشر» خواهد بود یا نه. این احتمال وجود دارد که این روایت جدید در سریال «دردویل: تولد دوباره» معرفی شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید