news-background
news-background

مت اسمیت از شکست تجاری Morbius، پایبندی به صحنه‌های جنسی House of the Dragon و اضطراب فیلمبرداری Doctor Who می‌گوید

اسمیت به زودی در سریال «خاندان اژدها» دیده خواهد شد.

فیلم ابرقهرمانی «موربیوس» (Morbius) سونی یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های تجاری سینما در سال ۲۰۲۲ بود. سازندگان این فیلم با بازی «جرد لتو» در نقش اصلی امیدوار بودند مخاطبین را پس از «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: No Way Home) به سالن‌های سینما برگردانند، اما نه سینماروها و نه منتقدین از این عنوان استقبال نکردند. «موربوس» تنها ۷۳ میلیون دلار در ایالات متحده و ۱۶۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

«مت اسمیت» که نقش شخصیت شرور لوسین یا مایلو را در این فیلم بازی کرده می‌گوید این شکست او را چندان ناراحت نکرده است. ستاره «دکتر هو» (Doctor Who) سابقه تجربه یک شکست تجاری دیگر با «نابودگر: جنسیس» (Terminator Genisys) را دارد.

اسمیت به «رولینگ استون» بریتانیا می‌گوید: «بله، فیلمی بود که قربانی شد. اما باید آن را پذیرفت. چه می‌توان کرد؟ در نهایت یک فیلم است، نمی‌خواهیم جان کسی را با آن نجات دهیم. به هر دلیلی جواب نداد و... همین است که هست.»

سونی هنوز تولید قسمت دوم «موربیوس» را تأیید نکرده اما صحنه پایانی فیلم وعده داد که لتو در نقش خون‌آشام بازخواهد گشت.

اسمیت ۳۹ ساله که به زودی در «خاندان اژدها» (House of the Dragon) اچ‌بی‌او دیده خواهد شد، در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید صحنه‌های جنسی این پیش‌درآمد را زیر سؤال می‌برده است: «به جایی می‌رسید که می‌پرسید: «آیا به صحنه جنسی دیگری نیاز داریم؟» و آن‌ها جواب می‌دهند: «بله، نیاز داریم.» به گمانم باید بپرسید: «می‌خواهیم چه کنیم؟ آیا وقایع کتاب‌ها را نشان می‌دهیم، یا اینکه از غلظت کتاب‌ها می‌کاهیم تا نشان‌دهنده زمانه باشند؟» و راستش به نظر من وظیفه ما این است که صادقانه کتاب‌ها را همان‌گونه که نوشته شده‌اند نشان دهیم.»

دانلود سریال خاندان اژدها با لینک مستقیم و بدون سانسور

اسمیت در ادامه از فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) که بسیاری از هواداران را ناراضی کرد می‌گوید: «همیشه عده‌ای را ناراحت می‌کنید. نهایتاً، این کلیت اثری که ساخته شده است که می‌ماند. آیا پایانی بی‌نقص بود؟ نظرات متفاوت است. من را ناراحت نکرد، دوستش داشتم.»

اسمیت به یاد می‌آورد که در حین فیلمبرداری «دکتر هو» به قدری نگران و مضطرب می‌شده که با پدرش تماس می‌گرفته است: «سر کار حاضر می‌شدم و فکر می‌کردم: «لعنتی، نمی‌توانم انجامش دهم.» با پدرم تماس می‌گرفتم و می‌گفتم: «نمی‌توانم انجامش دهم.» و او می‌گفت: «دست بردار، تمرکز کن، می‌توانی.»»

«خاندان اژدها» ۲۱ آگست از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید