news-background
news-background

بازسازی Road House با جیک جیلنهال چراغ سبز گرفت

«جیک جیلنهال» در بازسازی فیلم کلاسیک «رود هوس» (Road House) برای آمازون پرایم ویدیو نقش‌آفرینی می‌کند. پاییز سال گذشته گزارش شده بود که «داگ لایمن» این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته «آنتونی باگاروزی» و‌ «چارلز ماندری» کارگردانی خواهد کرد. «جول سیلور» تهیه‌کننده نسخه اول فیلم در سال ۱۹۸۹ برای تهیه‌کنندگی بازخواهد گشت. بازسازی «رود هوس» اولین همکاری میان جیلنهال و لایمن خواهد بود.

نسخه اول «رود هوس» در سال ۱۹۸۹ عرضه شد و «پاتریک سوویزی» در نقش «جیمز دالتون» بازی کرد که وظیفه رسیدگی به مشکلات یک بار در میزوری را داشت. موفقیت دالتون توجه تاجر فاسدی با بازی «بن گاتزارا» را معطوف می‌کند که شهر کوچکی را می‌گرداند. این فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شد و ۳۰ میلیون دلار فروخت.

فیلمبرداری بازسازی «رود هوس» تا پایان ماه آگست در جمهوری دومینیکن آغاز خواهد شد. دیگر بازیگران فیلم «بیلی مگنوسن»، «دنیلا ملکیور»، «لوکاس کیج»، «هانا لاو لانیر»، «ترایوس ون وینکل»، «بی.کی. کنان»، «آرتورو کاسترو»، «بو نپ»، و «باب منری» خواهند بود.

جیلنهال سال گذشته در فیلم‌های «گناهکار» (The Guilty) و «راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) دیده شد، و امسال «آمبولانس» (Ambulance) را در نتفلیکس داشت. او اخیراً برای «گای ریچی» در یک فیلم بدون عنوان مقابل دوربین رفته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید