news-background
news-background

گوئینت پالترو می‌گوید سلبریتی‌زاده‌ها «دو برابر سخت‌تر کار می‌کنند»

«گوئینت پالترو» با گفتن اینکه فرزندان سلبریتی‌ها مجبورند «دو برابر سخت‌تر کار کنند»، با انتقاد مواجه شد. بنیان‌گذار ۴۹ ساله کمپانی «گوپ» که شمع‌هایی با رایحه واژن و دیگر محصولات غیرمتعارف و غیر-علمی تولید می‌کند، چهارشنبه این هفته در پادکست «هیلی بیبر» حاضر شد و از تجربه زندگی با والدین سرشناس خود گفت. پالترو فرزند «بروس پالترو» کارگردان و «بلایث دانر» بازیگر و دخترخوانده «استیون اسپیلبرگ» است.

پالترو می‌گوید: «به عنوان فرزند یک نفر، به افرادی دسترسی دارید که دیگران ندارند، بنابراین زمین بازی از این نظر برابر نیست. با این حال، واقعاً احساس می‌کنم به محض اینکه وارد در [صنعت فیلمسازی] شدید، ورودی که ناعادلانه است، آن‌وقت تقریباً باید دو برابر سخت‌تر کار کنید و دو برابر بیشتر خوب باشید.»

بازیگر «مرد آهنی» (Iron Man) توضیح می‌دهد: «چون مردم آماده‌اند تا شما را پایین بکشند و بگویند: «به اینجا تعلق نداری» یا «فقط به خاطر پدر یا مادرت به اینجا رسیده‌ای.»»

کاربران شبکه‌های اجتماعی به سرعت اظهارات پالترو را محکوم کردند. یکی از آن‌ها در توییتر می‌نویسد: «باورکردنی نیست که سلبریتی‌ها تا چه حد ناآگاهند.» کاربر دیگری پاسخ می‌دهد: «صبر کن ببینم، بانویی که محصولات شبه علمی می‌فروشد ناآگاه است؟»

در اینستاگرام پالترو با واکنش‌های مشابهی روبرو بوده است. یکی از کاربران می‌گوید: «افسوس... فقط افسوس.» یک کاربر می‌نویسد:‌ «[می‌گوید:] «به محض اینکه وارد در شدید»، بعضی آدم‌ها تمام عمر سخت کار می‌کنند و حتی آن در ورودی را نمی‌بینند... معذرت می‌خواهم گوئینت، اما هیچ‌کس برای فرزندان تو تأسف نمی‌خورد.»

این اولین بار نیست که بازیگر «شکسپیر عاشق» (Shakespeare in Love) به خاطر اظهاراتش با موجی از اعتراض مواجه می‌شود. او در حین پاندمی با این ادعا که ترند ماسک صورت را شروع کرده هدف واکنش‌های منفی قرار گرفته بود. در سال ۲۰۱۱، پالترو با گفتن اینکه «ترجیح می‌دهم کرک بکشم تا اینکه پنیر قوطی بخورم» به همین شکل محکوم شده بود. او پنج سال بعد در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» توضیح داد: «می‌دانید، کرک شاید زیاده‌روی بود، اما اسپری پنیر با طبع من سازگار نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۳۳

به امثال این تو ایران میگن ژن خوب و آقازاده ...

نمایش اسپویل