news-background
news-background

کریستن ریتر به سریال Orphan Black: Echoes پیوست

«کریستن ریتر» بازیگر سریال‌های «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «جسیکا جونز» (Jessica Jones) بازیگر و تهیه‌کننده «یتیم سیاه: پژواک‌ها» (Orphan Black: Echoes) خواهد بود. این اسپین‌آف قرار است در سال ۲۰۲۳ از ای‌ام‌سی پخش شود.

داستان اسپین‌آف در دنیای «یتیم سیاه» و در آینده‌ای نزدیک قرار داده شده و سرگذشت گروهی از زنان را دنبال می‌کند که هر یک وارد زندگی دیگری می‌شوند و اسرار هویت خود را کشف می‌کنند. ریتز نقش زنی به نام لوسی را بازی خواهد کرد که در پی یافتن جایگاه خود در دنیای انسان‌های شبیه‌سازی‌شده است.

«آنا فیشکو» پدید‌آورنده، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «پژواک‌ها» خواهد بود و با «جان فاست» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده همکاری می‌کند. «کیتی اوکانل مارش»، «نیک نانتل» و «کری اپلیارد» دیگر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

ریتر به زودی در سریال «عشق و مرگ» (Love and Death) اچ‌بی‌او مقابل «الیزابت اولسن» دیده خواهد شد. او اخیراً در «کتاب‌های شبانه» (Nightbooks) نتفلیکس دیده شده و سریال نوجوانانه و فراطبیعی «دختری در جنگل» (The Girl in the Woods) را برای پیکاک کارگردانی کرده است. ریتر علاوه بر این مشغول نگارش رمانی به نام «آتش‌بازی» (Bonfire) است.

سریال علمی-تخیلی «یتیم سیاه» (Orphan Black) در خلال سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ و در قالب پنج فصل از بی‌بی‌سی آمریکا و سپس نتفلیکس پخش شد. «تاتیانا ماسلنی»، «دیلن بروس»، «جردن گاواریس»، «کوین هنچارد»، و «ماریا دویل کندی» بازیگران آن سریال کانادایی به نویسندگی «جان فاست» و «گریام منسون» بودند. در سال ۲۰۱۷ بازسازی ژاپنی این سریال از شبکه فوجی پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید