news-background
news-background

نتفلیکس The Gray Man 2 را با رایان گاسلینگ می‌سازد

دنباله «مرد خاکستری» و یک اسپین‌آف در نتفلیکس ساخته خواهد شد.

نتفلیکس قسمت دوم فیلم اکشن و جاسوسی «مرد خاکستری» (The Gray Man) را می‌سازد. چند روز پس از انتشار قسمت اول این فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری، نتفیلکس تأیید کرد که قسمت دوم و یک اسپین‌آف در دست ساخت قرار دارد. این پلتفرم هنوز آمار دقیق بینندگان قسمت اول را گزارش نکرده است.

«رایان گاسلینگ» و برادران روسو برای مشارکت در تولید دنباله بازمی‌گردند. «استیون مک‌فیلی» یکی از نویسندگان قسمت اول که در «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به روسوها همکاری کرده، نویسنده دنباله خواهد بود.

«پل ورنیک» و «رت ریس» نویسندگان «ددپول» (Deadpool) نیز با یک اسپین‌آف دنیای «مرد خاکستری» را گسترش خواهند داد. از داستان این فیلم جزئیاتی فاش نشده است.

«مرد خاکستری» اقتباسی است از رمانی نوشته «مارک گرینی» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این اولین رمانی است که داستان‌هایی پیرامون شخصیت «مرد خاکستری» یا «کورت جنتری»، مأمور سابق سیا و آدمکش مستقل روایت می‌کند. این تریلر اکشن شخصیت جنتری با بازی گاسلینگ را دنبال می‌کند که تحت تعقیب «لوید هنسن» مأمور سابق دیگر سیا با بازی اوانز قرار دارد.

قسمت اول «مرد خاکستری» بر اساس اولین جلد از کتاب‌های پرفروش «مرد خاکستری» ساخته شد. «کریس اوانز» بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» که سابقه همکاری با روسوها را دارد، «آنا د آرماس»، «رگی-ژان پیج»، «باب تورنتون» و «آلفری وودارد» دیگر بازیگران این فیلم بودند.

پیش‌تر گزارش شده بود که «مرد خاکستری» پرخرج‌ترین پروژه سینمایی تاریخ نت‌فلیکس خواهد بود. این فیلم ۱۵ ژوئیه در سالن‌های سینما و ۲۲ ژوئیه در نتفلیکس پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۴ مرداد ۱۴۰۱ ۲۰:۳۷

منتظر هستیم

نمایش اسپویل