news-background
news-background

اولین تریلر فیلم Pearl با بازی میا گاث

استودیوی ای-۲۴ اولین تریلر فیلم «پرل» (Pearl) که پیش‌درآمدی برای «ایکس» (X) «تی وست» است را منتشر کرد. «میا گاث» در این پیش‌درآمد نقش‌های «ماکسین» و «پرل» را از فیلم «ایکس» تکرار می‌کند.

گاث در این فیلم جدید نقش نسخه جوان‌تر شخصیت «پرل» را بازی می‌کند. داستان فیلم در سال ۱۹۱۹ روی می‌دهد، وقتی که انبار پرل و همسرش هاوارد با بازی «استیون اوری» ظاهری نو دارد.

وست که «وی/اچ‌/اس» (V/H/S) و «سرای شیطان» (The House of the Devil) را در کارنامه دارد، و برای نویسندگی و کارگردانی پیش‌درآمد بازگشته، می‌گوید چند روز پیش از شروع فیلمبرداری «ایکس» در نیوزلند فیلمنامه پیش‌درآمد را نوشته است. این فیلمساز می‌گوید قصد تولید یک سه‌گانه را دارد و هواداران این دو فیلم می‌توانند منتظر یک دنباله دیگر باشند.

گاث سابقه بازی در بازسازی «سوسپیریا» (Suspiria) به کارگردانی «لوکا گوادانینو» بر اساس فیلم ترسناک کلاسیک «داریو آرجنتو» و «اما» (Emma) در کنار «آنیا تیلور-جوی» را دارد.

داستان فیلم «ایکس» با بازی «جنا اورتگا»، «مارتین هندرسون»، «بریتنی اسنو»، «اوون کمبل»، و «اسکات مسکادی»، در مورد گروهی از سازندگان فیلم‌های مستهجن در مناطق دورافتاده تگزاس بود که به میزبانانی سالخورده و مرموز برمی‌خورند. این فیلم ۱۸ مارس ۲۰۲۲ در سالن‌های سینما اکران شد.

استودیوی ای-۲۴ در سال‌های اخیر فیلم‌های ترسناک خوش‌ساخت و تحسین‌شده‌ای چون «موروثی» (Hereditary)، «ساحره» (The Witch) و «میدسامر» (Midsommar) را منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید