news-background
news-background

دیوید وارنر بازیگر فیلم‌های Titanic و The Omen درگذشت

«دیوید وارنر» بازیگر کهنه‌کار بریتانیایی فیلم‌هایی چون «تایتانیک» (Titanic) و «طالع نحس» (The Omen) در سن ۸۰ سالگی درگذشت. بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد که وارنر یکشنبه این هفته در دنویل هال که برای شماری از هنرمندان مبتلا به سرطان دایر شده از دنیا رفته است.

وارنر ژوئیه سال ۱۹۴۱ در منچستر انگلستان متولد شد و در «آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی» تحصیل کرد. او در سال ۱۹۶۶ برای فیلم بریتانیایی «مورگان: مورد مناسبی برای درمان» (Morgan: A Suitable Case for Treatment) نامزدی بفتا را به دست آورد و در سال ۱۹۸۱برای مینی‌سریال «ماسادا» (Masada) شبکه ای‌بی‌سی برنده امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

وارنر در دهه ۱۹۷۰ در فیلم ترسناک «طالع نحس» نقش یک گزارشگر را بازی کرد و در سال ۱۹۹۷ برای «جیمز کامرون» در «تایتانیک» مقابل دوربین رفت. «ترون» (Tron 1982)، «سارقان زمان» (Time Bandits)، «زن ستوان فرانسوی» (The French Lieutenant’s Woman)، «سگ‌های پوشالی» (Straw Dogs) و «مردی با دو مغز» (The Man with Two Brains) از جمله آثار سینمایی وارنر و «پنی دردفول» (Penny Dreadful)، «خیابان ریپر» (Ripper Street)، «دکتر هو» (Doctor Who) و «تویین پیکس» (Twin Peaks) از جمله آثار تلویزیونی او بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید