زمان مطالعه: ۲ دقیقه
شبکه FX فصل پنجم سریال Mayans MC را میسازد
سریال «باشگاه موتورسواران مایان» (Mayans MC) برای فصل پنجم به شبکه افاکس بازخواهد گشت. یکشنبه این هفته در کامیک-کان تولید فصل جدید این اسپینآف برای «پسران آنارشی» (Sons of Anarchy) تأیید شد. فصل چهارم این درام ۱۴ ژوئن به پایان رسیده است. استودیوی «بیستم» قراردادی چند ساله با «الگین جیمز» یکی از پدیدآورندگان سریال منعقد کرده است. در پی جدایی جنجالی «کرت ساتر» از سریال، «الگین جیمز» به عنوان شورانر در فصل جدید همکاری میکند.
«کرت ساتر» و «الگین جیمز» سریال «باشگاه موتورسواران مایان» را به عنوان یک پیشدرآمد برای «فرزندان آنارشی» خلق کردند. سریال حوادثی را روایت میکند که برای «ایزی» با بازی «جیدی پاردو» در مرز مکزیک و کالیفرنیا روی میدهد. او سعی دارد با برادرش «آنخل» با بازی «کلیتون کاردناس» دوباره پیوندی برقرار کند و حقیقت را در مورد مرگ مادرش کشف کند. از طرف دیگر پدر او با بازی «ادوارد جیمز اولموس» میخواهد فرزندش را به مسیر درست براند.
«سارا بولگر»، «مایکل اربی»، «کارلا باراتا»، «آنتونیو خارامیو»، «رائول مکس تورخیو»، «ریچارد کابرال»، «دنی پینو» و «امیلیو ریورا» دیگر بازیگران این سریال در فصلهای پیشین بودهاند.

دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید