news-background
news-background

اولین تریلر رسمی سریال Interview With The Vampire منتشر شد

شبکه ای‌ام‌سی اولین تریلر رسمی سریال «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview With The Vampire) را در کامیک-کان رونمایی کرد. «رولین جونز» نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. «مارک جانسون»، «آن رایس» و «کریستفر رایس» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

این سریال اقتباسی خواهد بود از رمان‌های «آن رایس» که شبکه امتیاز تولید سریال بر اساس آن‌ها را در سال ۲۰۲۰ خریداری کرد. «جیکوب اندرسون» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) نقش «لوئیس دو پوینت دو لاک» را بازی می‌کند، در حالی که «سم رید» بازیگر نقش «لستات دو لاینکورت»، و «بیلی بس» تازه‌وارد بازیگر نقش «کلودیا» خواهند بود و «اریک بوگوسیان» نقش «دنیل مالی» ژورنالیست را بازی می‌کند.

جانسون در کامیک-کان می‌گوید: «کتاب‌های «مصاحبه با خون‌آشام» بسیار لذت‌بخش‌اند، و بسیار متفاوت، باورش دشوار است که به آن شکل به یکدیگر متصل می‌شوند. [رایس] یک نویسنده صاحب سبک و مضمون است، بنابراین همکاری در این سریال یک امتیاز است. دنیای «آن رایس» مدتی در شبکه ای‌ام‌سی ادامه پیدا می‌کند.» جونز در مورد احتمال روایتی هم‌جنس‌گرایانه در سریال اضافه می‌کند: ‌«داستان عاشقانه زیبایی بین دو نفر است. همین.»

در سال ۱۹۹۴ بر اساس رمان «مصاحبه با خون‌آشام» (Interview With the Vampire) فیلمی با بازی «برد پیت»، «تام کروز»، «کریستن دانست» و «آنتونیو باندراس» ساخته شد.تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از مجموعه کتاب‌های رایس در سراسر دنیا به فروش رفته است. رایس بیش از ۳۰ رمان در کارنامه دارد و «مصاحبه با خون‌آشام» را در سال ۱۹۷۶ منتشر کرد.

داستان رمان در مورد خون‌آشامی است که در قرن هجدهم میلادی متولد شده و زندگی خود پیش و پس از تبدیل شدن به خون‌آشام را برای یک گزارشگر شرح می‌دهد. نقش این خون‌آشام در فیلم سال ۱۹۹۴ به «برد پیت» سپرده شده بود.

سریال «مصاحبه با خون‌آشام» ۲ اکتبر از ای‌ام‌سی پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید