news-background
news-background

اولین تصاویر از Marvel Zombies و Spider-Man: Freshman Year مارول؛ فصل سوم What If ساخته می‌شود

بسیاری از هواداران مارول منتظر رونمایی تریلرهایی برای سریال‌های انیمیشن این استودیو در کامیک-کان سن دیه‌گو بودند، اما تنها تریلر منتشر شده در این رویداد برای «من گروت هستم» (I Am Groot) با صداپیشگی «وین دیزل» بود. با این حال، مارول جزئیاتی از فصل دوم سریال «چه می‌شد اگر» (What If) و دیگر عناوین انیمیشن فاش کرد.

«کاپیتان کارتر» با صداپیشگی «هیلی آت‌ول» و «بیوه سیاه» با صداپیشگی «لیک بل» برای فصل دوم «چه می‌شد اگر» بازواهند گشت. این فصل علاوه بر این حاوی یک اپیزود قرون وسطایی در سال ۱۶۰۲، اپیزود دیگری با حضور شخصیت‌های «شانگ-چی» (Shang-Chi)، و اپیزدهایی با «والکری» و «مرد آهنی» و «ساکار» از فیلم «ثور: رگناروک» خواهد بود.

سریال انیمیشن «مردان-ایکس ۹۷» (X-Men ’97) که سریال «ایکس-من» دهه ۱۹۹۰ را پی می‌گیرد، پاییز سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. در این مجموعه شخصیت‌هایی چون بیشاپ، کیبل، سان‌اسپات، نایت کرالر و مگنتو دیده خواهند شد. مارول تولید فصل دوم این سریال در شبکه فاکس کیدز را تأیید کرده است.

دیگر سریال انیمیشنی که در رویداد کامیک-کان امسال معرفی شد «مرد-عنکبوتی: سال اول» (Spider-Man: Freshman Year) بود که در سال ۲۰۲۴ از دیزنی+ پخش خواهد شد. «جف ترامل» تهیه‌کننده این سریال وعده حضور شخصیت‌هایی چون «دکتر استرنج» و «دردویل» با صداپیشگی «چارلی کاکس» و شخصیت‌های شروری مانند «عقرب»، «دکتر اختاپوس»، و «تارانتولا» را داد. مارول تولید فصل دوم تحت عنوان «مرد-عنکبوتی: سال دوم» (Spider-Man: Sophomore Year) را نیز تأیید کرده است.

سریال انیمیشن «زامبی‌های مارول» (Marvel Zombies) نیز تا سال ۲۰۲۴ پخش نخواهد شد. این مجموعه اسپین‌آف مستقیمی برای سریال «چه می‌شد اگر» با کارگردانی و تهیه‌کنندگی «برایان اندروز» و نویسندگی «زب ولز» خواهد بود. این عنوان با رده سنی TV-MA ساخته خواهد شد و مخاطبین آن لزوماً کودکان نیستند. در «زامبی‌های مارول» شخصیت‌هایی چون «کیتی» با صداپیشگی «آکوافینا» از فیلم «شانگ-چی»، «یلنا» از «بیوه سیاه»، «کیت بیشاپ»، «رد گاردین» از «بیوه سیاه»، «جان وو» از «وانداویژن»، «خانم مارول»، «دث دیلر» از «شانگ-چی» و خود «شانگ-چی» دیده خواهند شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید