news-background
news-background

اولین تریلر رسمی فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در کامیک کان رونمایی شد

 

اولین تریلر رسمی اقتباس سینمایی پارامونت پیکچرز از «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) در اولین روز برگزاری کامیک کان ۲۰۲۲ منتشر شد. بازیگران «کریس پاین»، «میشل رودریگز»، و «رگی ژان پیچ»  در این فیلم فانتزی و ماجراجویی نقش‌آفرینی می‌کند. «هیو گرنت»، «جاستیس اسمیت»، و «سوفیا لیلیز» دیگر بازیگران این فیلم لایو-اکشن خواهند بود.

نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی به «جاناتان گلدستین» و «جان فرانسیس دیلی» سپرده شده که کمدی تحسین‌شده «شب بازی» (Game Night) و «مرد عنکبوتی: بازگشت  به خانه» (Spider-Man: Homecoming) سونی و مارول را در کارنامه دارند. فیلمبرداری پروژه در بلفاست ایرلند شمالی و چندین لوکیشن دیگر در فرانسه انجام شده اس و «بری پترسون» فیلمبردار «شب بازی» و «ریموند چان» طراح صحنه سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon & The Winter Soldier) در تولید آن مشارکت کرده‌اند.

این اقتباس از بازی «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» اگرچه یادآور «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) است، اما لحنی شبیه به «عروس شاهزاده» (The Princess Bride) و «احمق‌ها» (The Goonies) دارد. پارامونت در کامیک-کان امسال جزئیات بیشتری از این فیلم فاش خواهد کرد.

«سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: احترام در میان سارقان» ۳ مارس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

     

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید