news-background
news-background

تریلر سریال مستند Welcome to Wrexham: رایان رینولدز باشگاه‌داری می‌کند

اولین تریلر سریال مستند ورزشی «به رکسهام خوش‌آمدید» (Welcome to Wrexham) اف‌اکس و دیزنی+ منتشر شد. این سریال به تهیه‌کنندگی «راب مک‌الهنی» خالق «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» (It’s Always Sunny In Philadelphia) و «رایان رینولدز» ستاره فیلم‌های «ددپول» (Deadpool) در ماه آگست پخش خواهد شد.

این سریال رؤیاها و نگرانی‌های باشگاه فوتبال رکسهام در شمال ولز و خریداری شدنش توسط دو ستاره هالیوود را شرح می‌دهد. رکسهام سومین باشگاه فوتبال قدیمی تاریخ است. این بازیگران در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۲ میلیون پوند روی زیرساخت‌های باشگاه سرمایه‌گذاری کردند.

«اسپنسر هریس» مدیر باشگاه رکسهام پیش‌تر در مورد علت همکاری رینولدز و مک‌الهنی گفته بود: «این پرسشی است که باید از آن‌ها کرد. پاسخ من این است که «چرا که نه؟» زیرا ما به عنوان هوادار معتقدیم که ورکسهام سومین تیم قدیمی دنیاست، قدیمی‌ترین باشگاه در ولز که در قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی دنیا بازی می‌کند. ما تیمی با تاریخچه‌ای پرافتخار هستیم که تیم پورتو را در «جام برندگان اروپا» شکست داده و پتانسیل بسیار بالایی دارد، بنابراین چرا که نه؟»

رکسهام از سال ۱۸۰۷ در ورزشگاهی ۱۰ هزار و پانصد نفری که قدیمی‌ترین ورزشگاه فوتبال دنیا برای مسابقات بین‌المللی است به دیدار رقبا می‌رفت. شبکه اف‌اکس سفارش ساخت فصل دوم سریال «به رکسهام خوش‌آمدید» را نیز صادر کرده است. این مجموعه مستند ۲۵ آگست از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید