news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و هشتم

در پنجاه و هشتمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «لایت‌یر» (Lightyear) با صداپیشگی «کریس اوانز»، «کیکی پالمر»، «تایکا وایتیتی»، « دیل سولز»، «اوزو ادوبا»، «جیمز برولین»، «پیتر سان»، «ماری مک‌دونالد لوییس»، «افرن رامیرز» و «عیسا ویتلاک جونیور» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۷۵ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «این عنوان علمی-تخیلی اکشن-ماجراجویانه پیشینه «باز لایت‌یر» را ارائه می‌دهد – قهرمانی که الهام‌بخش اسباب بازی بود – و رنجری فضایی را معرفی می‌کند که دل چند نسل از هواداران را ربود.» تیزر این فیلم  پاییز گذشته پس از ۲۴ ساعت رکورد ۸۳ میلیون بازدید را به جا گذاشت، اما اکران فیلم در کشورهای عربستان سعودی، کویت، امارات و چند منطقه دیگر از آسیای غربی اکران به دلیل وجود یک بوسه هم‌جنس‌گرایانه ممنوع شد.

 

«تصادف» (Crash) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» پنجاه و هفتم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «پل هگیس» و بازی «ساندرا بولاک»، «دان چیدل»، و «مت دیلون»، «برندن فریزر» و «تندیوی نیوتن» در سال ۲۰۰۴ اکران شد و در حالی که با بودجه ۶ میلیون دلاری ساخته شده بود ۹۸ میلیون دلار فروخت. «تصادف» شش نامزدی اسکار دریافت کرد و جوایز بخش‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اریجینال و بهترین تدوین را به خانه برد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۷۴ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۰ و ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید