news-background
news-background

کوئنتین تارانتینو: Hunger Games باعث شد Battle Royale را نسازم

کارگردان برنده اسکار می‌گوید «هانگر گیمز» باعث شده فیلمی در همین ژانر را نسازد.

«کوئنتین تارانتینو» در مصاحبه جدیدی با «دینا کاروی» در برنامه «جیمی کیمل» فاش می‌کند که تمایل داشته فیلم ژاپنی اکشن «بتل رویال» (Battle Royale) که الهام‌بخش «هانگر گیمز» (Hunger Games) و دنباله‌هایش بوده را کارگردانی کند.

فیلم «بتل رویال» به کارگردانی «کینجی فوکوساکو» بر اساس رمانی نوشته «کوشون تاکامی» ساخته شد و داستانی در مورد گروهی از دانش‌آموزان روایت کرد که در یک دنیای دیستوپیایی باید تا پای جان نبرد می‌کردند.

تارانتینو می‌گوید: «یکی از هواداران پرو‌پاقرص فیلم ژاپنی «بتل رویال» هستم که «هانگر گیمز» بر اساس آن ساخته شده. البته «هانگر گیمز» فقط از آن تقلید کرد. کارگردانی «بتل رویال» فوق‌العاده می‌شد.»

این کارگردان با انتخاب «چیاکی کوریاما» در «بیل را بکش ۱» (Kill Bill: Volume 1) در سال ۲۰۰۳ به «بتل رویال» ادای احترام کرده است. تارانتینو در جستجوی دهمین و آخرین فیلم بلند خودش است در حالی که دنیای «هانگر گیمز» به زودی با یک پیش‌درآمد به نام تصنیف مرغان آوازخوان و مارها» (The Hunger Games: The Ballad Of Songbirds And Snakes) گسترده‌تر خواهد شد.

تارانتینو در سال‌های اخیر فاش کرده است که آخرین فیلمش ممکن است «بیل را بکش ۳»، یک وسترن اسپاگتی و یا حتی یک فیلم در ژانر وحشت باشد. در همین حین، تارانتینو برای نگارش دو کتاب قراردادی منعقد کرده است. یکی از این کتاب‌ها تحت عنوان «اندیشه سینما» (Cinema Speculation) ۲۵ اکتبر عرضه خواهد شد. او یکی از مجریان پدادکست «ویدیو آرکایوز» (Video Archives) با همکاری «راجر اواری» نیز بوده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید