news-background
news-background

ادی مورفی به فیلم کمدی Candy Cane Lane آمازون پیوست

«امی مورفی» در فیلم کمدی «خیابان کندی کین» (Candy Cane Lane) آمازون پرایم ویدیو ملحق شد. «رجینالد هادلین» کارگردان این فیلم برای استودیوهای آمازون و ایمجن اینرتینمنت است و مورفی با کمپانی مورفی پروداکشنز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه. نگارش فیلمنامه به «کلی یانگر» سپرده شده تا داستانی بر اساس خاطرات دوران کودکی خودش روایت کند.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما فیلمبرداری پروژه زمستان آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. این فیلم را مورفی به واسطه قراردادی که با آمازون در سال ۲۰۲۱ و به دنبال موفقیت «سفر به آمریکا ۲» (Coming 2 America) نهایی کرد می‌سازد.

هادلین نامزد امی فیلم‌های «مارشال» (Marshall)، «بومبرنگ» (Boomerang) و «پدرخوانده سیاه» (The Black Godfather) را در کارنامه دارد و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌هایی چون «جانگوی زنجیرگسسته» (Django Unchained) و سریال «حال‌وهوای جمعه شب» (Friday Night Vibes) بوده است. در ماه مه گزارش شده بود که این فیلمساز یکی از تهیه‌کنندگان مراسم اهدای جوایز امی امسال است.

مورفی نامزد اسکار و برنده امی یکی از درآمدزاترین بایزگران هالیوود در ۴۰ سال گذشته بوده است. او در سال‌های اخیر فیلم تحسین‌شده «دولمایت اسم من است» (Dolemite Is My Name) را در نتفلیکس داشته و برای اجرای مجدد «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) برنده امی شده است. مورفی به زودی در فیلم «پلیس بورلی هیلز ۴» (Beverly Hills Cop 4) نتفلیکس و «شما آدم‌ها» (You People) به کارگردانی «کنیا باریس» مقابل «جونا هیل» دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۰

سریال little fires everywhere زیبا بود من دوست داشتم ممنون

نمایش اسپویل