news-background
news-background

نتفلیکس فیلم‌های Fear Street بیشتری می‌سازد

«خیابان ترس» (Fear Street) نتفلیکس به کارگردانی «لی جانیاک» سه‌گانه‌ای ترسناک بر اساس کتاب‌های نوجوانانه «آر. ال. استاین» بود که به جای رده سنی پی‌جی با رده سنی بزرگسال آر ساخته شد و در ماه ژوئیه سال گذشته به فاصله یک هفته از هر قسمت پخش شد.

استاین در مصاحبه با «یاهو» گفته بود که شایعه تولید فیلم‌های «خیابان ترس» بیشتر را شنیده است: «شایعه فیلم‌های بیشتر در نتفلیکس را شنیده‌ام، چون قسمت اول عملکرد بسیار خوبی در تابستان گذشته داشت. آن فیلم‌ها من را به شکلی وحشت‌زده کرد، چون همگی رده سنی آر داشتند، در حالی که من هرگز اثری با این رده سنی خلق نکرده‌ام! همه آن نوجوانان سلاخی می‌شدند. با خود گفتم: «ناگهان، من هم یک فیلم اسلشر دارم!»»

«بلادی دیسگاستینگ» این هفته تأیید کرده است که این شایعه‌ها صحت دارند و نتفلیکس نگارش فیلمنامه‌های بیشتر را آغاز کرده است. «مایا هاک»، «سدی سینک»، «جیلین جیکوبز»، «جوردانا اسپیرو» و بسیاری دیگر در این سه‌گانه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «در سال ۱۹۹۴، گروهی از نوجوانان کشف می‌کنند رویدادهای وحشتناکی که شهرشان را برای چند نسل مرعوب کرده، ممکن است به یکدیگر مرتبط باشند – و اینکه ممکن است هدف بعدی خود آن‌ها باشند. این سه‌گانه بر اساس مجموعه ترسناک و پرفروش «آر.ال. استاین»، تاریخچه شوم شیدی‌ساید را دنبال می‌کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید