news-background
news-background

تریلر رسمی سریال American Gigolo شوتایم با بازی جان برنتال

«گرچن مول» و «رزی اودانل» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

تریلر رسمی سریال «ژیگولوی آمریکایی» (American Gigolo) شوتایم منتشر شد. «جان برنتال»‌ در این سریال به نویسندگی «دیوید هالندر» نقش «جولین کین» را بازی می‌کند که می‌کوشد جایگاهش را در صنعت سکس لس‌آنجلس بیابد. «ژیگولوی آمریکایی» اقتباسی است از فیلمی به همین نام به کارگردانی «پل شریدر» که در سال ۱۹۸۰ اکران شد.

دیگر بازیگران سریال «گرچن مول» در نقش معشوقه کین، «رزی اودانل» در نقش یک کارآگاه، «لیزی بروشره» در نقش یک کارگر جنسی، «گابریل لابل» در نقش نسخه جوان‌تر کین و «لیلند اورسر» در نقش یک میلیاردر فعال در زمینه تکنولوژی خواهند بود.

«پل شریدر» در فیسبوک تأکید می‌کند که هیچ مشارکتی در تولید سریال نداشته و آن را به تماشا نخواهد نشست: «پس از آنکه شوتایم تریلر سریال را منتشر کرد از من پرسیدند که آیا مشارکتی داشته‌ام یا نه. پاسخ نه است.» شریدر اضافه می‌کند: «چند سال از پارامونت با من تماس گرفتند و در مورد بازسازی «ژیگولوی آمریکایی» به شکل یک سریال از من سؤال کردند. پاسخ دادم که به نظر من فکر وحشتناکی است – زمانه تغییر کرده، پورن اینترنتی تن‌فروشی مردان، ویروس‌ها و سایر مسائل را بازتعریف کرده. نمی‌توانستم تصور کنم که «جولین کی» به یک مجلس زنانه برود.»

شریدر ادامه می‌دهد: «تریلر سریال را ندیده‌ام. از هواداران «جان برنتال» هستم و برای «گرچن مول» آرزوی موفقیت می‌کنم. قصد ندارم سریال شوتایم را ببینم. فکر نمی‌کنم بتوانم نگاهی عینی و بی‌طرفانه به آن داشته باشم، حتی اگر می‌توانستم [نمی‌دیدم]، هیجانش بیش از حد زیاد است.»

سریال «ژیگولوی آمریکایی» ۹ سپتامبر از شوتایم پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید