news-background
news-background

قاضی درخواست امبر هرد برای برگزاری مجدد دادگاه را رد کرد

درخواست «امبر هرد» و نمایندگانش برای برگزاری مجدد دادگاه ویرجینیا رد شد. «قاضی پنی ازکاریت» چهارشنبه این هفته اعلام کرد که حکم اعضای هفت نفره هیأت منصفه به قوت خود باقی می‌ماند. قاضی می‌نویسد: «متهم نمی‌تواند به هیچ شکلی حضور داور شماره پانزده را به قضاوت نادرست مرتبط کند.»

بازیگر «آکوامن» (Aquaman) به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار به همسر سابقش «جانی دپ» محکوم شده است. دپ ادعا کرده بود که هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» به او تهمت اعمال خشونت خانگی زده و باعث اخراجش از چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) شده است.

نمایندگان هرد جمعه گذشته مستندات تازه‌ای ارائه دادند که نشان می‌داد یکی از اعضای هیأت هفت نفره منصفه به اشتباه در دادگاه حضور پیدا کرده است: «در این پرونده، به نظر می‌رسد که عضو شماره ۱۵ در واقع همان فردی نبوده که در فهرست ارائه شده از هیأت منصفه وجود داشته.» او تأکید می‌کند که به همین علت «باید محاکمه خلاف قوانین اعلام و دادگاه جدیدی برگزار شود.»

«بن چو» وکیل دپ در واکنش به این ادعا گفته بود: «هرچند خانم هرد میزان غیرمعمولی روی دیوار لجن‌پراکنی می‌کند به امید اینکه چیزی بچسبد، اما رأی هیأت منصفه در مورد جریمه کاملاً منطقی بود و بر پایه شواهد و مدارک پرونده اعلام شد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۳

به نظرم باید اون عکس امبر هرد که در حال گریه کردن بود رو میذاشتین اون بالا

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹

حالا ضجه بزن

نمایش اسپویل
۲۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۲۹

??? الان میاد میگه قاضی هم تحت تاثیر شهرت دپ قرار گرفته چقدر حقیر

نمایش اسپویل