news-background
news-background

واکنش نمایندگان جانی دپ به «لجن‌پراکنی» امبر هرد برای برگزاری مجدد دادگاه؛ مصالحه دپ با مدیر لوکیشن City of Lies

نمایندگان حقوقی «جانی دپ» می‌گویند «امبر هرد» نباید اجازه داشته باشد رأی دادگاه افترازنی در ویرجینیا را به چالش بکشند، حتی اگر یکی از اعضای هیأت منصفه به صورت غیرقانونی وارد دادگاه شده باشد.

«ایلین بردهافت» جمعه گذشته ادعا کرده بود که یک مرد ۷۷ ساله برای عضویت در هیأت منصفه درخواست ارائه داده اما یک مرد ۵۲ ساله با نام خانوادگی و آدرس یکسان به جای او وارد دادگاه شده است. بردهافت بر اساس این شواهد ادعا می‌کند که باید دادگاه مجدداً برگزار شود.

«بن چو» وکیل دپ فاش کرده است که این دو مرد یک پدر و پسرند و پسر میان‌سال به جای پدر در دادگاه حاضر شده است. چو تأکید می‌کند که این یافته‌ها نه «حقایقی تازه»، بلکه اختلافی است که اعضای گروه حقوقی هرد باید متوجه آن می‌شده است.

چو می‌گوید: «خانم هرد از حق خود برای به چالش کشیدن صحت اطلاعات اعضای هیأت منصفه با معترض نشدن در حین برگزاری دادگاه چشم‌پوشی کرده است.» این وکیل اضافه می‌کند که حتی اگر پسر به جای پدر در دادگاه حضور پیدا کرده باشد، نسبت به هرد بی‌عدالتی صورت نگرفته است.

نماینده دپ ادعای «سبکسرانه» دیگر هرد پس از دادگاه از جمله اینکه جریمه تعیین شده برای بازیگر «آکوامن» گزاف و رأی متناقض بوده را رد می‌کند: «هرچند خانم هرد میزان غیرمعمولی روی دیوار لجن‌پراکنی می‌کند به امید اینکه چیزی بچسبد، اما رأی هیأت منصفه در مورد جریمه کاملاً منطقی بود و بر پایه شواهد و مدارک پرونده اعلام شد.»

اعضای هفت نفره هیأت منصفه پس از شش هفته حضور در دادگاه هرد را به دلیل افترازنی به دپ در «واشینگتن پست» به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم کردند. این هیأت دپ را نیز به پرداخت ۲ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم کرده است.

دپ قرار بود در پرونده حقوقی دیگری علیه «گرگ «راکی» بروکس» مدیر لوکیشن فیلم «شهر دروغ‌ها» (City of Lies) حضور پیدا کند اما چند هفته پیش از برگزاری با او به توافق و مصالحه رسیده است.

بروکس ژوئیه سال ۲۰۱۸ از دپ شکایت کرده و مدعی شده بود که این بازیگر در حالی که مست بوده در مقابل عوامل فیلم «شهر دروغ‌ها» دو بار او را زده است. این تنش آوریل سال ۲۰۱۷ میان دپ و بروکس به وجود آمده بود وقتی که بروکس به دپ می‌گوید طبق قوانین باید فیلمبرداری را رأس ساعت ۱۱ شب متوقف کنند.

بروکس ادعا می‌کند که دپ با شنیدن این جملات خشمگین شده و گفته است: «تو دیگر کدام خری هستی؟ حق نداری به من بگویی چه کار کنم!» بروکس می‌گوید سعی کرده به آرامی برای دپ توضیح دهد اما پس پیش از حمله به او فریاد زده و همین جملات را تکرار کرده است.

«کامیل واسکز» که یکی از وکلای دپ در پرونده شکایت از «امبر هرد» در ویرجینیا بود، قرار بود بار دیگر دپ را نمایندگی کند. بروکس اعتراف می‌کند که آن شب او و دپ یکدیگر را «براردانه» در آغوش گرفته و یک عکس سلفی با هم انداخته‌اند. این تصویر پیش از شکایت بروکس در صفحه فیسبوک مدیر لوکیشن وجود داشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید