news-background
news-background

کارگردان فیلم بیوگرافیکال Back to Black برای ایمی واینهاوس معرفی شد

استودیوکانال فیلم بیوگرافیکال «بازگشت به سیاهی» (Back to Black) را در مورد مرگ تراژیک «ایمی واینهاوس» تولید می‌کند. «سم تیلور-جانسون» که «پنجاه طیف گری» (Fifty Shades of Grey) را در کارنامه دارد این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. «مت گرینهالگ» نویسنده فیلمنامه و «الیسون اوون» و «دبرا هیوارد» تهیه‌کندگان پروژه خواهند بود.

انتظار می‌رود این فیلم روزهای ابتدایی ظهور واینهاوس به عنوان یک خواننده جاز در شمال لندن را تا تبدیل شدنش به یک فوق‌ستاره موسیقی برنده گرمی دنبال کند. واینهاوس در سال ۲۰۱۱ وقتی تنها ۲۷ ساله بود پس از مبارزه طولانی با مواد مخدر و الکل از دنیا رفت.

از آن زمان تاکنون هالیوود تلاش‌های زیادی برای تولید یک فیلم بیوگرافیکال بر اساس زندگی او کرده بود. یکی از این پروژه‌های ناتمام در استودیوی لوتوس پیشرفت کرد و «نومی راپاس» قرار بود نقش اول را بازی کند. استودیوی ای-۲۴ با این حال در سال ۲۰۱۵ مستند «ایمی» (Amy) را بر اساس سرگذشت واینهاوس تولید کرد که در نهایت برنده اسکار شد. نمایندگان «ایمی واینهاوس» از فیلم تیلور-جانسون حمایت کامل به عمل آورده‌اند و تهیه‌کنندگان جستجو برای بازیگر نقش اول را شروع کرده‌اند.

فیلم «پنجاه طیف گری» تیلور-جانسون ۵۶۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد. این کارگردان اخیراً در سریال «سولوها» (Solos) با آمازون همکاری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید