news-background
news-background

شرح صحنه‌های پایانی Thor: Love and Thunder؛ معرفی یک خدای آسگاردی دیگر

[حاوی اسپویلر از فیلم «ثور: عشق و تندر»]

فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) شخصیت‌های هیجان‌انگیزی مانند «گور خداکش» با بازی «کریستین بیل» و «زئوس» با بازی «راسل کرو» را به «دنیای سینمایی ماورل» معرفی می‌کند، اما صحنه‌ای که مثل همیشه در لابه‌لای تیتراژ پایانی گنجانده شده، خدای آسگاردی دیگری را وارد این دنیا می‌کند.

«عشق و تندر» دربرگیرنده دو صحنه پایانی است اما صحنه اول وعده آینده جذابی را در «دنیای سینمایی مارول» می‌دهد. در صحنه اول «زئوس» با بازی کرو در حال بهبودی از حمله «ثور» با بازی «کریس همسورث» است که در بخش‌های پیشین فیلم به تصویر کشیده می‌شود و پسرش «هرکول» را مأمور کشتن «خدای تندر» می‌کند.

«زئوس» می‌گوید حمله «ثور» نشان می‌دهد که چگونه در چند سال اخیر وضعیت دیگری به وجود آمده و خدایان چگونه با ابرقهرمانانی که چیزی بیش از یک شوخی نیستند جایگزین شده‌اند. او مصمم است این وضع را تغییر دهد و این مأموریت را به پسرش می‌سپارد. دوربین سپس به سمت «هرکول» می‌چرخد و نشان می‌دهد که «برت گلدستین» این نقش را بازی می‌کند.

گلدستین به لطف سریال کمدی «تد لسو» (Ted Lasso) اپل تی‌وی+ به شهرت رسید و برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

در صحنه پایانی دوم «عشق و تندر»، توضیح داده می‌شود که در پی وقایع پایانی فیلم سرنوشت «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» چه خواهد شد. فاستر که در این فیلم چکش نمادین «ثور» را به دست گرفت در جریان نبرد پایانی فیلم علیه «گور خداکش» کشته شد. او در آغوش شخصیت «ثور» جان سپرد پس از آنکه چکش «میولنیر» انرژی او را تخلیه کرد. «ثور» چکش را به فاستر داده بود تا بیماری سرطانش را درمان کند.

این صحنه نشان داد که به فاستر اجازه ورود به ملک آسمانی «ولهالا» که ویژه جنگجویان آسگاردی جان سپرده در میادین نبرد است داده شده. وقتی فاستر از راه می‌رسد، با «هایمدال» با بازی «ادریس البا» ملاقات می‌کند که از او به خاطر نجات جان پسرش «اکسل» با بازی «کیرون ال. دایر» قدردانی می‌کند. جین و هایمدال به سمت ساختمان‌های ولهالا حرکت می‌کنند.

«ثور: عشق و تندر» در افتتاحیه جهانی ۳۰۲ میلیون دلار فروخته است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵

اسپویل آلرت های زیادی میطلبید این خبر!!!

نمایش اسپویل
۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۶

تیتر خبر زده شرح صحنه های پایانی، زیرش بزرگ زده حاوی اسپویلر دیگه مشخصه نه؟

نمایش اسپویل