news-background
news-background

قرارداد ‍۱۵ میلیون دلاری امبر هرد برای نوشتن یک کتاب «افشاگرانه»

«امبر هرد» پس از شکست از «جانی دپ» در دادگاه افترازنی ویرجینیا همچنان در شبکه‌های اجتماعی با موج حملات کاربران مواجه است. هفته گذشته گزارش شد که هرد برای نگارش یک کتاب «افشاگرانه» قراردادی منعقد کرده است.

مجله «اوکی!» گزارش قرارداد چندین میلیون دلاری هرد برای این کتاب را منتشر کرده در حالی که «رادار» ادعا می‌کند که «در دنیای نشریات آشفتگی» به وجود آمده به هرد قراردادی ۱۵ میلیون دلاری پیشنهاد شده است.

این گزارش‌ها باعث شدند هرد حتی با انتقادات بیشتری نسبت به دادگاه شش هفته‌ای ویرجینیا مواجه شود. هرد در آن دادگاه به جرم نشر اکاذیب و افترازنی به دپ در مقاله‌ای برای «واشینگتن پست» به پرداخت ۱۰.۳۵ میلیون دلار محکوم شد.

منتقدین هرد می‌گویند این بازیگر قصد دارد از این دادگاه جنجالی کسب درآمد و جریمه نقدی خود را جبران کند. با این حال، هنوز معلوم نیست که کتاب هرد در مورد این دادگاه است یا موضوع دیگری.

«جهان کلانتر» تولیدکننده محتوا در تیک‌تاک می‌گوید: «کدام ناشر می‌تواند آن‌قدر احمق باشد که با فردی که به تازگی در پرونده افترازنی مجرم شناخته شده وارد همکاری تجاری شود؟»

«نوآ گلن کارتر» تیک‌تاکر دیگر می‌گوید: «کتاب جدید امبر هرد از حالا میلیون‌ها دلار برای او درآمدزایی کرده.» کاربری دیگر می‌گوید: «نمی‌دانم چرا مردم به او اجازه عرض اندام می‌دهند؟ [دپ] می‌تواند به خاطر دروغ‌هایی که در کتاب می‌آید از او شکایت کند. این زن جادوگر باید فراموشش کند.»

هفته گذشته گزارش شد که نمایندگان هرد در تلاشند با اثبات حضور غیرقانونی یکی از اعضای هیأت منصفه، دادگاه دیگری را برگزار کنند. «ایلین بردهافت» وکیل هرد پیش‌تر گفته بود که این بازیگر به‌هیچ‌وجه توان پرداخت غرامت ۱۰.۳۵ مییلیون دلاری را ندارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۳

وای مگه میشه یه نفر اینقدر پررو و نفرت انگیز باشه. منو به یاد بعضیها میندازه

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵

سگ میخره این کتابو؟ 15 میلون دلار! فکر کنم یه چیزی هم اونجا باید ضرر بده

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳

یعنی جانی‌دپ آدم هم بکشه، یه عده ازش حمایت میکنن... این دادگاه اخیر هم که تا تونست دروغ گفت...

نمایش اسپویل
۲۱ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸

ممنون

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۵۹

کاملا موافقم یعنی با تمام کامنتهایی که علیه امبر هرد میذارید موافقم. حرف دل من رو میزنید.

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸

واقعیت اینه که من از فیلم های دزدان دریایی کارائیب بدم میاد و برام مهم نیست که طرف جانی دپ بود، ولی صرفا شواهد علیه امبر هرد به هیچ آدم معقول و منطقی اجازه دفاع ازش رو نمیده، حتی اگر طرف امبر ترد یه زن هم بود از اون زن بدبختی که گیر این امبر هیولا افتاده حمایت می کردم خشونت و آزارگری و در عین حال مظلوم نمایی! سوء استفاده از درد قربانیان خشونت خانگی که عمدتا خردسال هستند ریدن روی تخت خواب دروغگویی بی شرمانه و علنی این زنیکه رسما ابلیس رو هم درس میده

نمایش اسپویل
۲۰ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۴

والا ?

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۸:۵۱

واقعا که! رفتی ابرو رو درست کنی زدی چشم رو کور کردی :)

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۶

آها یعنی قاضی و دادگاه و اون همه هیأت منصفه تشخیص ندادن که دپ دروغ میگه بعد یه ایرانی تو کشور قحطی زده و با فیلتر شکن فهمیده دپ یه دروغگوی متجاوز ??? اوکی

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸

هیئت ژوری تشخیص داد امبر هرد فرد دروغگوی دادگاه بوده. بعد تو رو چه حساب قضاوت کردی که جانی دپ دروغ گفته؟ :)) از محبوب بودنش ناراحتی؟ :)))

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۹

یکی اینو با تیر متوقف کنه

نمایش اسپویل
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷

یه مشت ابله چسبیدن به این

نمایش اسپویل