news-background
news-background

علاقه مندی بازیگر بتمن، به حضور یک سوپرمن نوجوان در Gotham

در طی مصاحبه ای که با دیوید مازوز (David Mazouz)، بازیگر نقش بروس وین / بتمن در سریال گاتهام (Gotham) انجام شده، وی گفته علاقه مند به حضور یک کلارک کنت / سوپرمن نوجوان نیز در این سریال میباشد.

سریال گاتهام، یک پیش درآمد برای داستان بتمن میباشد. در این سریال شاهد نوجوانی شخصیت های زیادی همانند بتمن، کت وومن و پنگوئن هستیم. حال بازیگر نقش بتمن گفته، حضور سوپرمن نیز در این سریال امکان پذیر بنظر میرسد و جالب خواهد بود. در ادامه با سینما برای خواندن مصاحبه همراه باشید.

"من فکر میکنم که این واقعا جالب است اگر یک کلارک کنت 15 ساله در سریال وجود داشته باشد. با توجه به فیلم بتمن علیه سوپرمن، دیدیم که بنظر میرسد دو شهر "متروپلیس" و "گاتهام" در کنار یکدیگر هستند. در نتیجه خیلی سخت بنظر نمیرسد که کلارک بین هر دو شهر رفت و آمد داشته باشد. (کلارک در متروپلیس ساکن است ولی بتمن و داستان سریال، در گاتهام میباشند)"

- در حال حاضر یک سوپرمن در دنیای تلویزیونی وجود دارد. تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin)، هم اکنون در حال ایفای نقش سوپرمن در سریال "سوپرگرل (Supergirl)" ساخته شبکه The CW، در یک جهان جداگانه میباشد. ولی کراس اووری هست که تو به آن علاقه داشته باشی؟ این شبکه، سریال "افسانه های فردا (Legend of Tomorrow)" را نیز دارد که دائما در زمان سفر میکند. شاید احتمالش باشد که تیم ابرقهرمانان، به گذشته رفته و با بتمن جوان برخورد داشته باشند، و شاهد حضور این شخصیت در سریال افسانه های فردا باشیم.

"این شگفت انگیز خواهد بود؛ البته ممکن است که کار با تهیه کنندگان دو سریال کمی سخت شود ولی من واقعا این اتفاق را دوست دارم. همانطور که قبلا نیز گفتم، اگر به گذشته برگردیم، دیدن زمانی که کلارک کنت نوجوان، یک اتوبوس پر از کودک در حال غرق شدن را نجات میدهد، واقعا جالب خواهد بود. به طور مثال، داستان دقیقا بعد از این اتفاق در نیروی پلیس گاتهام شروع شود و شاهد تیتری با این مضمون باشیم..."یک نوجوان 15 ساله در متروپلیس، یک اتوبوس در حال غرق شدن را نجات داد"... و بعد از آن نیز به داستان های بعد از آن پرداخته و هیجان سریال بیشتر شود."

- منظورت ایستر اگ است؟ (ایستر اگ (Easter egg) به معنای تخم مرغ عید پاک میباشد. ولی اصطلاحا برای نکاتی مخفی در فیلمها و بازیهای کامپیوتری بکار میرود. بطور مثال در اینجا، منظور این است که با اینکار نشان دهند سریال گاتهام، با اتفاقات سوپرمن و شهر متروپلیس و در واقع دنیای دی سی (DC)، در ارتباط است)

"بله دقیقا.. ایستر اگ...به منظور اشاره به این حقیقت که "گاتهام" قسمتی از یک دنیای بزرگتر، از DC میباشد" (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

این مصاحبه کوتاه، نشان داد که بازیگر سریال گاتهام، خواهان حضور سوپرمن در این سریال میباشد. اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باید منتظر تصمیم سازندگان باشیم.

سریال گاتهام از سال 2014 شروع به پخش کرده و در حال حاضر دو فصل از آن بنمایش درآمده است. از دیگر بازیگران آن میتوان به بن مک کنزی (Ben McKenzie) در نقش کمیسر گوردن، رابین تیلور (Robin Taylor) در نقش پنگوئن، کمرن بیکوندووا (Camren Bicondova) در نقش کت وومن و ارین ریچاردز (Erin Richards) در نقش باربارا گوردن اشاره کرد. 

فصل سوم این سریال در 19 سپتامبر (29 شهریور)  از شبکه Fox بنمایش درخواهد آمد.

دانلود سریال

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید