news-background
news-background

چارلی کاکس و وینسنت دنافریو به سریال Echo مارول پیوستند

«دردویل» و «کینگپین» در سریال جدید مارول ظاهر خواهند شد.

«چارلی کاکس» و «وینسنت دنافریو» در سریال «اکو» (Echo) مارول برای دیزنی+ نقش‌آفرینی می‌کنند. این مجموعه تلویزیونی در آتلانتا در حال فیلمبرداری است.

کاکس و دنافریو به ترتیب نقش «دردویل» (Daredevil) و «کینگپین» یا «سردسته» (The Kingpin) را بازی می‌کنند. تمرکز سریال «اکو» بر روی شخصیت «مایا لوپز» با بازی «الاکا کاکس» خواهد بود که اولین بار در «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول معرفی شد.

پادکست «ویکلی پلنت» گزارش داده است که شخصیت «جسیکا جونز» (Jessica Jones) نیز در این سریال حضور دارد. «کریستن ریتر» در سریالی به همین نام برای نتفلیکس این نقش را بازی کرده بود. در صورتی که ریتر این نقش را تکرار کند، درها برای ورود «لوک کیج» (Luke Cage)، «پانیشر» (The Punisher) و «مشت آهنین» (Iron Fist) به «دنیای سینمایی مارول» باز خواهد شد.

کاکس از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ نقش «مت مرداک» یا «دردویل» را در سریالی برای نتفلیکس بازی کرد در حالی که دنافریو در فصل اول و سوم همین مجموعه ایفاگر نقش «کینگپین» یا «ویلسون فیسک» بود. کاکس ژوئن سال تماس «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول برای بازگشت را پاسخ داد و دسامبر ۲۰۲۱ با «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) به «دنیای سینمایی مارول» ورود کرد.

دنافریو چند روز پیش از اکران «راهی به خانه نیست» اعلام کرد که در «شاهین‌چشم» دیزنی+ نقش شخصیت شرور «کینگپین» را تکرار می‌کند. در ماه‌های بعد مارول و دیزنی+ تولید سریال جدیدی برای «دردویل» را تأیید کردند که عملاً فصل چهارم «دردویل» نتفلیکس است.

شخصیت «اکو» با نام واقعی «مایا لوپز» که یک شخصیت بومی آمریکایی ناشنوا است، توانایی تقلید حرکات افراد یا سبک مبارزه آنان را دارد و این ویژگی او را به حریفی نیرومند در میادین نبرد تبدیل می‌کند. در کامیک‌های مارول، اکو به شخصیت‌هایی چون «دردویل»، «شوالیه ماه» و «انتقام‌جویان» برخورد می‌کند. او اولین شخصیتی است که عنوان «رونین» را به دست می‌آورد و سپس آن را به «کلینت بارتون» یا «شاهین‌چشم» می‌سپارد.

«ایتان کوئن» و «امیلی کوئن» به عنوان نویسنده و تهیه‌کنندگان اجرایی به این پروژه ملحق شده‌اند. سریال «اکو» در سال ۲۰۲۳ از دیزنی+ پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید