news-background
news-background

تارانتینو: کارتن Peppa Pig را دوست دارم؛ فرزندم فقط فیلم Despicable Me 2 را دیده

«کوئنتین تارانتینو» که به تازگی دومین فرزندش به دنیا آمده در مصاحبه با «امپایر» اعتراف می‌کند که وقت زیادی صرف دیدن کارتن «پپا پیگ» (Peppa Pig) کرده است.

این نویسنده، کارگردان و سینه‌فیل که با دانش سینمایی‌اش شهرت دارد، می‌گوید پسرش لئو فقط فیلم «من نفرت‌انگیز ۲» (Despicable Me 2) را دیده است: «[پسرم] خیلی کم سن‌وسال است. بنابراین در واقع فقط یک فیلم دیده.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «به نظر می‌رسید که به تیتراژ افتتاحیه علاقه‌مند است، بنابراین گفتم: «بسیار خوب، به گمانم «من نفرت‌انگیز ۲» را باید نگاه کنیم.» بلند می‌شود و به پشت مبل می‌رود، اما همچنان تلویزیون را نگاه می‌کند. ۲۰ دقیقه از فیلم را دیدیم، تا اینکه وقت پارک رفتن او رسید، و یک روز بعد ۱۵ دقیقه بیشتر از فیلم را دیدیم.»

این فیلمساز به یاد می‌آورد که پسرش «من نفرت‌انگیز ۲» را «تجربه درگیرکننده‌تری» نسبت به «پپا پیگ» می‌بیند: «راستش کارتن «پپا پیگ» را دوست دارم؛ خیلی زیاد می‌بینمش. بهتر است بگویم – «پپا پیگ» بهترین محصول وارداتی از بریتانیا در این دهه است.»

تارانتینو هنوز دهمین و آخرین فیلم بلندش را معرفی نکرده، اما به زودی کتاب «اندیشه سینما» (Cinema Speculation) را منتشر می‌کند که یک «تفحص عمیق در فیلم‌های دهه‌ی ۱۹۷۰، ترکیبی غنی از مقالات، نقدها، متن‌های شخصی، و برانگیختن «چه می‌شد اگر»ها، توسط یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلمسازان و یکی از هواداران متعهد آن فیلم‌ها» توصیف شده است.

مارس گذشته گزارش شد که تارانتینو در حال مذاکره است تا یک یا دو اپیزود از مینی‌سریال «موجه: شهر باستانی» (Justified: City Primeval) با بازی‌ «تیموتی اولیفانت» را برای شبکه اف‌اکس کارگردانی کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۲

این دیگه اون تارانتینیو سابق نمیشه از دست رفت

نمایش اسپویل