news-background
news-background

مذاکره کوئنتین تارانتینو برای کارگردانی سریال Justified: City Primeval

«کوئنتین تارانتینو» در حال مذاکره است تا یک یا دو اپیزود از مینی‌سریال «موجه: شهر باستانی» (Justified: City Primeval) با بازی‌ «تیموتی اولیفانت» را برای شبکه اف‌اکس کارگردانی کند. «ددلاین» گزارش این مذاکرات را منتشر کرده اما سازندگان سریال رسماً اظهار نظر نکرده‌اند.

تارانتینو وعده داده است که پس از دهمین فیلم بلندش با سینما وداع می‌کند. او در مقطعی قرار بود نسخه‌ای بزرگسالانه از «پیشتازان فضا» (Star Trek) کارگردانی کند اما آن پروژه به سرانجام نرسید. «اوما تورمن» نیز به‌تازگی ادعا کرده است که برخلاف گزارش‌های غیررسمی، تولید «بیل را بکش ۳» (Kill Bill Vol. 3) محتمل نیست.

اولیفانت و تارانتینو در سال ۲۰۱۹ با «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) با یکدیگر همکاری کرده بودند. تارانتینو و «المور لئونارد» خالق شخصیت مارشال «ریلن گیونز» در رمان «موجه» نیز سابقه همکاری با یکدیگر را دارند. «جکی براون» (Jackie Brown) تارانتینو از رمان «رام پانچ» (Rum Punch) لئونارد الهام گرفته شده است. تارانتینو سابقه کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های محبوبش از جمله «مادرانگی» (Motherhood) از فصل اول «ای‌آر» (ER) و «سی‌اس‌آی» (CSI) را دارد.

سریال «موجه» (Justified) در قالب شش فصل و از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ از شبکه اف‌اکس پخش شد و هشت نامزدی امی و دو جایزه امی را کسب کرد. در خلاصه داستان ریبوت «موجه» آمده است: «ریلن گیونز که هشت سال قبل کنتاکی را ترک کرده، حالا در میامی ساکن است و سعی می‌کند در زندگی‌اش به عنوان یک مارشال آمریکایی و پدر بودن برای یک دختر ۱۴ ساله تعادل ایجاد کند. گرد پیری روی موهایش و خاک روی  کلاهش نشسته، و راه پیش رویش ناگهان کوتاه‌تر از مسیری که پشت سر گذاشته می‌نماید. برخوردی تصادفی در یکی از بزرگراه‌های فلوریدا او را به سمت دیترویت هدایت می‌کند. مارشال در آن‌جا با «کلمنت منسل» یا «وحشی اوکلاهوما» رویارو می‌شود، یک جنایتکار خشن و روانی که یک بار از چنگش گریخته و قصد دارد دوباره چنین کند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید