news-background
news-background

30NAMA Party: هفته پنجاه و ششم

 

در پنجاه و ششمین هفته برگزاری «۳۰نما پارتی» (30NAMA Party)، فیلم «خیلی آرام چاچا برقصید» (Cha Cha Real Smooth 2022) به کارگردانی «کوپر ریف» و با بازیبازی «داکوتا جانسون»، «برت گرت»، «لزلی مان»، و «ونسا برگهارت» پخش خواهد شد. این فیلم از منتقدین امتیاز ۸۷ درصد «راتن تومیتوز» دریافت کرده است.

داستان فیلم در مورد مرد جوانی با بازی ریف است که عاشق مادر تنهای یک کودک معلول با بازی جانسون شده است. ریف علاوه بر کارگردانی نویسنده دومین فیلم بلند خود است. «تئو روسی» و «جینا گرشان» از جمله دیگر بازیگران این فیلم به کارگردانی «جان پتن فور» بوده‌اند. این فیلم در جشنواره ساندنس ۲۰۲۲ با استقبال منتقدین مواجه شد و جایزه مخاطبین را دریافت کرد. این افتخارات باعث شد که اپل این عنوان را با قراردادی ۱۵ میلیون دلاری خریداری کند. «داکوتا جانسون» علاوه بر بازیگری یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بوده است.

«فورد در برابر فراری» (Ford v. Ferrari 2019) فیلم شب دوم «۳۰نما پارتی» پنجاه و ششم خواهد بود. این فیلم به کارگردانی «جیمز منگولد» و بازی «کریستین بیل»، «مت دیمون»، و «جان برنتال» در سال ۲۰۱۹ اکران شد و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۸ درصد دریافت کرد.

«۳۰نما پارتی» یک رویداد مجازی رایگان برای پخش زنده فیلم با حضور کاربران ۳۰نما است. بینندگان در کنار لذت بردن از فیلم امکان گفت‌وگو در مورد آنچه در حال نظاره کردن هستند را خواهند داشت. «۳۰نما پارتی» این هفته پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۶ و ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۱) رأس ساعت ۲۲ آغاز خواهد شد.

 

 دانلود آخرین نسخه از اپلیکیشن ۳۰نما برای تمامی پلتفرم‌ها

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید